  • 311. Data: 2009-07-08 08:37:45
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    WIADRO pisze:

    > prawie jak rambo, tyle że na motocyklu.

    Ale Rambo w I czesci jezdzil motocyklem !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 312. Data: 2009-07-08 11:50:53
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 8 Lip, 10:37, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ale Rambo w I czesci jezdzil motocyklem !

    ale, ale.. w drugiej latał śmigłowcem, znaczy że lotnikiem był a nie
    prawdziwym motocyklistom nie tak jak ja!
    zresztą jeździł w lesie, po szlakach bez pozwolenia i straszył żubry,
    nasze Polskie! i dał się we znaki nie jednemu turyście, już go nasi
    leśnicy wytropią

    --
    wiadro