  • 91. Data: 2009-06-30 13:34:37
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 15:26:10 +0200, Arex <a...@g...com> said:

    > Zawsze staly co najmniej 2 samochody policyjne (transporter i
    > osobowka) lekko zawezajac przepustowosc drogi. Policjanci byli w
    > kamizelkach i z bronia dluga w lapie (nie wypuszczali kolby nawet na
    > sekunde). Zeby ich nie zauwazyc trzeba bylo byc slepym.
    >
    > Jakos nie chce mi sie wierzyc w to "wyskoczyl w ostatniej chwili".

    To poczytaj dokładnie relacje z tej akcji. Jak mnie kulawa pamięć nie
    myli, to przejechał raz obok blokady zlożonej z jednego samochodu,
    dwóch pojechało za nim, jeden został na czatach. Chłopak zawrócił i
    jakoby próbował przejechać policmajstra, w związku z czym, ten w ramach
    odpierania bezprawnego zamachu strzelił 10 razy, z czego trafił raz czy
    dwa (w plecy, jak to zwykle przy odpieraniu ataku). Mogłem coś pokręcić
    więc zweryfikuj to jeszcze.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 92. Data: 2009-06-30 13:35:38
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 15:21:14 +0200, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> said:

    > sie teraz będziesz czsepiał słówek. Fakt jest faktem - każdy normalny
    > człowiek, ktory nie ma nic na sumieniu - na wezwanie policjanta,
    > zwlaszcza w okolicznościach blokady policyjnej - po prostu sie
    > zatrzymuje. Jesli tego nie robi musi liczyć sie ze wszelkimi mozliwymy
    > konsekwencjami.

    Mandatem czy sądem grodzkim - jak to za WYKROCZENIE?

  • 93. Data: 2009-06-30 13:36:00
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Uzytkownik "Arex" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On Jun 30, 1:15 pm, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    >Nawet jak wyskoczyl tak jak mowisz "w ostatniej chwili" to wyskoczyl
    >uzbrojony i w kamizelce a nie gosciu w bialym kapelusiku z lizaczkiem
    >i suszarka w drugiej.
    Chyba wlasnie tak bylo.

    >Nie moge pojac braku instynktu samozachowawczego kolesia ktory nie
    >zatrzymuje sie na widok kogos z bronia w lapie, tym bardziej
    >automatyczna.
    No ja tez nie.

> [...]
    >kamizelkach i z bronia dluga w lapie (nie wypuszczali kolby nawet na
    >sekunde). Zeby ich nie zauwazyc trzeba bylo byc slepym.
    Czyli radiowozu stojacego obok drogi pod plotem i policjantow stojacych obok
    niego w cieniu, blokada bys nie nazwal?
    Hmm, a swiadek, ktory zeznawal w sadzie mowil, ze tak to wlasnie wygladalo
    na chwile przed tym jak nadjechal tamten chlopak.

    >Jakos nie chce mi sie wierzyc w to "wyskoczyl w ostatniej chwili".
    no w swietle zeznan ludzi chyba tak bylo.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 94. Data: 2009-06-30 13:36:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 15:27:26 +0200, "szerszen" <s...@t...pl> said:

    > nie jedynym

    AFAIR tylko on widział, że motocyklista chciał go przejechać, nikt inny
    nie potwierdził tej wersji.

  • 95. Data: 2009-06-30 13:37:40
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:49:39 +0200
    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > a moze nie mial telefonu przy sobie??

    Sugerujesz, że pędził do domu bo zostawił telefon na gazie?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 96. Data: 2009-06-30 13:39:43
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arex" <a...@g...com> wrote in message
> [...]

    Nie moge pojac braku instynktu samozachowawczego kolesia ktory nie
    zatrzymuje sie na widok kogos z bronia w lapie, tym bardziej

    Tak pociagajac ciut dalej. Pare razy jak mieszkalem jeszcze w Gdansku
    na mojej dzielnicy byly przeprowadzane dzialania przeciw tak zwanym
    grupom zorganizowanej przestepczosci (ci co kojarza blizej dzielnice
    GD podpowiem ze to Stogi byly i "Tygrys"), tak wiec naogladalem sie
    blokad policyjnych.
[...]

    Cyt:" Spisalismy to, co opowiedzial nam ten swiadek. Potwierdzil relacje
    podpisem. Wiemy, ze zglosil sie tez do prokuratury i byl przesluchiwany.
    Faktycznie mówil, ze podczas blokady radiowóz byl zaparkowany na poboczu, a
    policjanci, rozmawiajac z wlascicielka pobliskiej posesji, stali sobie w
    cieniu lipy, chroniac sie przed upalem. Swiadek sadzil, ze to zwykly patrol.
    Jadac na rowerze, minal ich nie niepokojony."

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 97. Data: 2009-06-30 13:40:15
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 15:36:37 +0200
    de Fresz wrote:

    > AFAIR tylko on widział, że motocyklista chciał go przejechać, nikt inny
    > nie potwierdził tej wersji.

    Ale on miał tak w kapowniku napisane i to jest święte.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 98. Data: 2009-06-30 13:41:39
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 15:35:38 +0200
    de Fresz wrote:

    > Mandatem czy sądem grodzkim - jak to za WYKROCZENIE?

    Sąd, zapadnięcie wyroku i wykonanie kary śmierci.

    A mówią, że nasze organa ścigania powolne...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 99. Data: 2009-06-30 13:45:05
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 30 Jun 2009 14:40:33 +0200
    Jacek Czerwinski wrote:

    > Zasady użycia broni w resorcie są podobno dwie:
    > Broń Boże nie użyć
    > Broń Boże nie zgubić.
    >
    > A jak gliniarze będą woleli dać się zabić niż odpiąć kaburę, to dopiero
    > będzie syf, przychylam się do tej części wypowiadających się.

    No tak, tylko tutaj jako takiego zagrożenia życia nie było.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 100. Data: 2009-06-30 13:45:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > AFAIR tylko on widział, że motocyklista chciał go przejechać, nikt inny
    > nie potwierdził tej wersji.

    smiem watpic, biorac pod uwage kilka art. jakie przed chwila przeczytalem, w
    jednym z nich stalo, ze nie zatrzymal sie do kontroli, uciekl goniacemu go
    radiowozowi i usilowal przejecha policjanta na blokadzie ktory otworzyl
    ogien