  • 191. Data: 2009-07-01 09:02:00
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Da sie.
    > Da sie nawet wpierdolic w inny motocykl i pojechac dalej bez wywrotki.
    Wszystko się da(dostałem takiego strzała)ale raczej nie próbowałbyś
    zrobić tego świadomie?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 192. Data: 2009-07-01 09:08:44
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-01 00:08:05 +0200, n...@s...com said:

    > Ile zajmuje Ci zlozenie sie do strzalu, bo o tym pisalem. Czyli od
    > chwili gdy masz juz bron w rece? Ile potrzebujesz czasu zeby odzyskac
    > rownowage po odskoczeniu ?

    Chwilę to zajmuje. Glauberyta zazwyczaj się nosi na pasku (przez ramię,
    plecy, na brzuchu - jak komu wygodnie). Mógł mieć złożoną kolbę, mógł
    mieć rozłożoną - nie wykoncypujemy dokładnego czasu złożenia, bo jest
    na to zdecydowanie za mało danych. Paradoksalnie przy klamce w kaburze
    jest dużo łatwiej.

    > gdyby sad sie zgodzil z Twoja argumentacja to policjant by poszedl
    > siedziec.

    Nie było sądu nad policjantem. Sprawa nie wyszła z prokuratury.

    > Za miastem ? Zatrzymanie bez radiowozu ? W nocy ? Przez gline w
    > cywilkach? To aby na pewno jest legalne ? Bo cos mi sie kolebie ze nie
    > bardzo, ale nie chce mi sie szukac.

    W PoRDzie jest AFAIK że w nocy poza zabudowanym mają być umundurowani i
    (bodaj) w oznaczonym radiowozie. Ale też misie nie chce szukać.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 193. Data: 2009-07-01 09:11:13
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Kurwa, kto tu jeszcze chwali ten pojebany kraj???

    wypierdalaj jak się nie podoba, mała podpowiedź:

    * Afganistan - Islamska Republika Afganistanu
    * Albania Albania - Republika Albanii
    * Algieria Algieria - Algierska Republika Ludowo-Demokratyczna
    * Andora Andora - Księstwo Andory
    * Angola Angola - Republika Angoli
    * Antigua i Barbuda Antigua i Barbuda
    * Arabia Saudyjska Arabia Saudyjska - Królestwo Arabii Saudyjskiej
    * Argentyna Argentyna - Republika Argentyńska
    * Armenia Armenia - Republika Armenii
    * Australia Australia - Związek Australijski
    * Austria Austria - Republika Austrii
    * Azerbejdżan Azerbejdżan - Republika Azerbejdżanu

    * Bahamy Bahamy - Wspólnota Bahamów
    * Bahrajn Bahrajn - Królestwo Bahrajnu
    * Bangladesz Bangladesz - Ludowa Republika Bangladeszu
    * Barbados Barbados
    * Belgia Belgia - Królestwo Belgii
    * Belize Belize
    * Benin Benin - Republika Beninu
    * Bhutan Bhutan - Królestwo Bhutanu
    * Białoruś Białoruś - Republika Białorusi
    * Birma Birma - Związek Birmański[1]
    * Boliwia Boliwia - Republika Boliwii
    * Bośnia i Hercegowina Bośnia i Hercegowina
    * Botswana Botswana - Republika Botswany
    * Brazylia Brazylia - Federacyjna Republika Brazylii
    * Brunei Brunei - Państwo Brunei Darussalam
    * Bułgaria Bułgaria - Republika Bułgarii
    * Burkina Faso Burkina Faso
    * Burundi Burundi - Republika Burundi

    * Chile Chile - Republika Chile
    * Chiny Chiny - Chińska Republika Ludowa
    * Chorwacja Chorwacja - Republika Chorwacji
    * Cypr Cypr - Republika Cypryjska
    * Czad Czad - Republika Czadu
    * Czarnogóra Czarnogóra - Republika Czarnogóry
    * Czechy Czechy - Republika Czeska

    * Dania Dania - Królestwo Danii
    * Demokratyczna Republika Konga Demokratyczna Republika Konga
    * Dominika Dominika - Wspólnota Dominiki
    * Dominikana Dominikana - Republika Dominikańska
    * Dżibuti Dżibuti - Republika Dżibuti

    * Egipt Egipt - Arabska Republika Egiptu
    * Ekwador Ekwador - Republika Ekwadoru
    * Erytrea Erytrea - Państwo Erytrea
    * Estonia Estonia - Republika Estońska
    * Etiopia Etiopia - Federalna Demokratyczna Republika Etiopii

    * Fidżi Fidżi - Republika Wysp Fidżi
    * Filipiny Filipiny - Republika Filipin
    * Finlandia Finlandia - Republika Finlandii
    * Francja Francja - Republika Francuska

    * Gabon Gabon - Republika Gabońska
    * Gambia Gambia - Republika Gambii
    * Ghana Ghana - Republika Ghany
    * Grecja Grecja - Republika Grecka
    * Grenada Grenada
    * Gruzja Gruzja
    * Gujana Gujana - Kooperacyjna Republika Gujany
    * Gwatemala Gwatemala - Republika Gwatemali
    * Gwinea Gwinea - Republika Gwinei
    * Gwinea Bissau Gwinea Bissau - Republika Gwinei Bissau
    * Gwinea Równikowa Gwinea Równikowa - Republika Gwinei Równikowej

    * Haiti Haiti - Republika Haiti
    * Hiszpania Hiszpania - Królestwo Hiszpanii
    * Holandia Holandia - Królestwo Niderlandów
    * Honduras Honduras - Republika Hondurasu

    * Indie Indie - Republika Indii
    * Indonezja Indonezja - Republika Indonezji
    * Irak Irak - Republika Iraku
    * Iran Iran - Islamska Republika Iranu
    * Irlandia Irlandia
    * Islandia Islandia - Republika Islandii
    * Izrael Izrael - Państwo Izrael

    * Jamajka Jamajka
    * Japonia Japonia
    * Jemen Jemen - Republika Jemeńska
    * Jordania Jordania - Jordańskie Królestwo Haszymidzkie

    * Kambodża Kambodża - Królestwo Kambodży
    * Kamerun Kamerun - Republika Kamerunu
    * Kanada Kanada
    * Katar Katar - Państwo Katar
    * Kazachstan Kazachstan - Republika Kazachstanu
    * Kenia Kenia - Republika Kenii
    * Kirgistan Kirgistan - Republika Kirgiska
    * Kiribati Kiribati - Republika Kiribati
    * Kolumbia Kolumbia - Republika Kolumbii
    * Komory Komory - Związek Komorów
    * Kongo Kongo - Republika Konga
    * Korea Południowa Korea Południowa - Republika Korei
    * Korea Północna Korea Północna - Koreańska Republika Ludowo-
    Demokratyczna
    * Kostaryka Kostaryka - Republika Kostaryki
    * Kuba Kuba - Republika Kuby
    * Kuwejt Kuwejt - Państwo Kuwejt

    * Laos Laos - Laotańska Republika Ludowo-Demokratyczna
    * Lesotho Lesotho - Królestwo Lesotho
    * Liban Liban - Republika Libańska
    * Liberia Liberia - Republika Liberii
    * Libia Libia - Wielka Arabska Libijska Dżamahirijja Ludowo-
    Socjalistyczna
    * Liechtenstein Liechtenstein - Księstwo Liechtensteinu
    * Litwa Litwa - Republika Litewska
    * Luksemburg Luksemburg - Wielkie Księstwo Luksemburga

    * Łotwa Łotwa - Republika Łotewska

    * Macedonia Macedonia - Republika Macedonii[2]
    * Madagaskar Madagaskar - Republika Madagaskaru
    * Malawi Malawi - Republika Malawi
    * Malediwy Malediwy - Republika Malediwów
    * Malezja Malezja
    * Mali Mali - Republika Mali
    * Malta Malta - Republika Malty
    * Maroko Maroko - Królestwo Marokańskie
    * Mauretania Mauretania - Islamska Republika Mauretańska
    * Mauritius Mauritius - Republika Mauritiusa
    * Meksyk Meksyk - Meksykańskie Stany Zjednoczone
    * Mikronezja Mikronezja - Sfederowane Stany Mikronezji
    * Mołdawia Mołdawia - Republika Mołdawii[3]
    * Monako Monako - Księstwo Monako
    * Mongolia Mongolia - Republika Mongolska
    * Mozambik Mozambik - Republika Mozambiku

    * Namibia Namibia - Republika Namibii
    * Nauru Nauru - Republika Nauru
    * Nepal Nepal - Federalna Demokratyczna Republika Nepalu
    * Niemcy Niemcy - Republika Federalna Niemiec
    * Niger Niger - Republika Nigru
    * Nigeria Nigeria - Federalna Republika Nigerii
    * Nikaragua Nikaragua - Republika Nikaragui
    * Norwegia Norwegia - Królestwo Norwegii
    * Nowa Zelandia Nowa Zelandia

    * Oman Oman - Sułtanat Omanu

    * Pakistan Pakistan - Islamska Republika Pakistanu
    * Palau Palau - Republika Palau
    * Panama Panama - Republika Panamy
    * Papua-Nowa Gwinea Papua-Nowa Gwinea - Niezależne Państwo Papui-
    Nowej Gwinei
    * Paragwaj Paragwaj - Republika Paragwaju
    * Peru Peru - Republika Peru

    * Portugalia Portugalia - Republika Portugalska

    * Republika Południowej Afryki Republika Południowej Afryki
    * Republika Środkowoafrykańska Republika Środkowoafrykańska
    * Republika Zielonego Przylądka Republika Zielonego Przylądka
    * Rosja Rosja - Federacja Rosyjska
    * Rumunia Rumunia
    * Rwanda Rwanda - Republika Rwandy

    * Saint Kitts i Nevis Saint Kitts i Nevis - Federacja Saint Kitts
    i Nevis
    * Saint Lucia Saint Lucia
    * Saint Vincent i Grenadyny Saint Vincent i Grenadyny
    * Salwador Salwador - Republika Salwadoru
    * Samoa Samoa - Niezależne Państwo Samoa
    * San Marino San Marino - Republika San Marino
    * Senegal Senegal - Republika Senegalu
    * Serbia Serbia - Republika Serbii
    * Seszele Seszele - Republika Seszeli
    * Sierra Leone Sierra Leone - Republika Sierra Leone
    * Singapur Singapur - Republika Singapuru
    * Słowacja Słowacja - Republika Słowacka
    * Słowenia Słowenia - Republika Słowenii
    * Somalia Somalia - Republika Somalijska
    * Sri Lanka Sri Lanka - Demokratyczno-Socjalistyczna Republika Sri
    Lanki
    * Stany Zjednoczone Stany Zjednoczone - Stany Zjednoczone Ameryki
    * Suazi Suazi - Królestwo Suazi
    * Sudan Sudan - Republika Sudanu
    * Surinam Surinam - Republika Surinamu
    * Syria Syria - Syryjska Republika Arabska
    * Szwajcaria Szwajcaria - Konfederacja Szwajcarska
    * Szwecja Szwecja - Królestwo Szwecji

    * Tadżykistan Tadżykistan - Republika Tadżykistanu
    * Tajlandia Tajlandia - Królestwo Tajlandii
    * Tanzania Tanzania - Zjednoczona Republika Tanzanii
    * Timor Wschodni Timor Wschodni - Demokratyczna Republika Timoru
    Wschodniego
    * Togo Togo - Republika Togijska
    * Tonga Tonga - Królestwo Tonga
    * Trynidad i Tobago Trynidad i Tobago - Republika Trynidadu i
    Tobago
    * Tunezja Tunezja - Republika Tunezyjska
    * Turcja Turcja - Republika Turcji
    * Turkmenistan Turkmenistan
    * Tuvalu Tuvalu

    * Uganda Uganda - Republika Ugandy
    * Ukraina Ukraina
    * Urugwaj Urugwaj - Wschodnia Republika Urugwaju
    * Uzbekistan Uzbekistan - Republika Uzbekistanu

    * Vanuatu Vanuatu - Republika Vanuatu

    * Watykan Watykan - Państwo Watykańskie (Stolica Apostolska)[4]
    * Wenezuela Wenezuela - Boliwariańska Republika Wenezueli
    * Węgry Węgry - Republika Węgierska
    * Wielka Brytania Wielka Brytania - Zjednoczone Królestwo Wielkiej
    Brytanii i Irlandii Północnej
    * Wietnam Wietnam - Socjalistyczna Republika Wietnamu
    * Włochy Włochy - Republika Włoska
    * Wybrzeże Kości Słoniowej Wybrzeże Kości Słoniowej - Republika
    Wybrzeża Kości Słoniowej[5]
    * Wyspy Marshalla Wyspy Marshalla - Republika Wysp Marshalla
    * Wyspy Salomona Wyspy Salomona
    * Wyspy Świętego Tomasza i Książęca Wyspy Świętego Tomasza i
    Książęca - Demokratyczna Republika Wysp Świętego Tomasza i Książęcej

    * Zambia Zambia - Republika Zambii
    * Zimbabwe Zimbabwe - Republika Zimbabwe
    * Zjednoczone Emiraty Arabskie Zjednoczone Emiraty Arabskie -
    Państwo Zjednoczonych Emiratów Arabskich

    Państwa nieuznawane (quasi-państwa, państwa de facto niepodległe)
    [edytuj]

    Wykaz państw nieuznawanych (quasi-państw, państw de facto
    niepodległych) obejmuje kraje, które posiadają swoje terytoria,
    ludność i rządy sprawujące suwerenną nad nimi kontrolę, lecz nie
    uzyskały uznania swojej państwowości na arenie międzynarodowej, lub tę
    państwowość uznaje niewielka liczba państw.

    * Abchazja Abchazja - Republika Abchazji[6][7]
    * Cypr Północny Cypr Północny - Turecka Republika Cypru Północnego
    [8]
    * Górski Karabach Górski Karabach - Republika Górskiego Karabachu
    [6][9]
    * Naddniestrze Naddniestrze - Naddniestrzańska Republika Mołdawska
    [6][10]
    * Kosowo Kosowo - Republika Kosowa[11][12]
    * Osetia Południowa Osetia Południowa - Republika Osetii
    Południowej[6][13]
    * Sahara Zachodnia Sahara Zachodnia - Saharyjska Arabska Republika
    Demokratyczna[6][14]
    * Somaliland Somaliland - Republika Somalilandu[6][15]
    * Tajwan Tajwan - Republika Chińska[16]

    Terytoria zależne [edytuj]

    Nie ma kryteriów pozwalających w każdym przypadku jednoznacznie
    rozstrzygnąć, czy dany obszar stanowi terytorium zależne, czy jest
    integralną częścią jakiegoś państwa. Lista terytoriów niesamodzielnych
    ONZ liczy tylko 16 pozycji, natomiast w oficjalnych wykazach
    terytoriów zamorskich poszczególnych państw uwzględnianych jest
    znacznie więcej takich jednostek. Ustalając, czy dany obszar jest
    terytorium zależnym należy brać również pod uwagę jego oddalenie od
    kraju macierzystego i szczególny status administracyjny. Lista
    obejmuje 66 terytoriów zależnych - zgodnie z ustaleniami Komisji
    Standaryzacji Nazw Geograficznych poza Granicami Rzeczypospolitej
    Polskiej oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

    * Akrotiri Akrotiri (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Anguilla Anguilla (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Antyle Holenderskie Antyle Holenderskie (terytorium Holandii)
    * Aruba Aruba (terytorium Holandii)
    * Australijskie Terytorium Antarktyczne Australijskie Terytorium
    Antarktyczne (terytorium Australii[17])
    * Baker Baker (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Bermudy Bermudy (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Brytyjskie Terytorium Antarktyczne Brytyjskie Terytorium
    Antarktyczne (terytorium Wielkiej Brytanii[17])
    * Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego Brytyjskie Terytorium
    Oceanu Indyjskiego (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Brytyjskie Wyspy Dziewicze Brytyjskie Wyspy Dziewicze
    (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Clipperton Clipperton (terytorium Francji)
    * Dependencja Rossa Dependencja Rossa (terytorium Nowej Zelandii
    [17])
    * Dhekelia Dhekelia (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Falklandy Falklandy (terytorium Wielkiej Brytanii[18])
    * Francuskie Terytoria Południowe i Antarktyczne Francuskie
    Terytoria Południowe i Antarktyczne (terytorium Francji)
    * Georgia Południowa i Sandwich Południowy Georgia Południowa i
    Sandwich Południowy (terytorium Wielkiej Brytanii[18])
    * Gibraltar Gibraltar (terytorium Wielkiej Brytanii[19])
    * Grenlandia Grenlandia (terytorium Danii)
    * Guam Guam - Terytorium Guamu (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Guernsey Guernsey - Baliwat Guernsey (terytorium Wielkiej
    Brytanii)
    * Gujana Francuska Gujana Francuska (terytorium Francji)
    * Gwadelupa Gwadelupa (terytorium Francji)
    * Howland Howland (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Jan Mayen Jan Mayen (terytorium Norwegii)
    * Jarvis Jarvis (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Jersey Jersey - Baliwat Jersey (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Johnston Johnston (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Kajmany Kajmany (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Kingman Kingman (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Majotta Majotta (terytorium Francji)
    * Mariany Północne Mariany Północne - Wspólnota Marianów
    Północnych (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Martynika Martynika (terytorium Francji)
    * Midway Midway - Wyspy Midway (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Montserrat Montserrat (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Navassa Navassa (terytorium Stanów Zjednoczonych[20])
    * Niue Niue (terytorium Nowej Zelandii)
    * Norfolk Norfolk - Terytorium Wyspy Norfolk (terytorium
    Australii)
    * Nowa Kaledonia Nowa Kaledonia (terytorium Francji)
    * Palestyna Palestyna[21]
    * Palmyra Palmyra (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Pitcairn Pitcairn - Wyspy Pitcairn (terytorium Wielkiej
    Brytanii)
    * Polinezja Francuska Polinezja Francuska (terytorium Francji)
    * Portoryko Portoryko - Wspólnota Portoryka, Wolne Stowarzyszone
    Państwo Portoryko[22] (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Reunion Reunion (terytorium Francji)
    * Saint-Barthélemy Saint-Barthélemy (terytorium Francji)
    * Saint-Martin Saint-Martin (terytorium Francji)
    * Saint Pierre i Miquelon Saint Pierre i Miquelon (terytorium
    Francji)
    * Samoa Amerykańskie Samoa Amerykańskie - Terytorium Samoa
    Amerykańskiego (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Svalbard Svalbard (terytorium Norwegii)
    * Święta Helena Święta Helena (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Tokelau Tokelau (terytorium Nowej Zelandii)
    * Turks i Caicos Turks i Caicos - Wyspy Turks i Caicos (terytorium
    Wielkiej Brytanii)
    * Wake Wake (terytorium Stanów Zjednoczonych[23])
    * Wallis i Futuna Wallis i Futuna (terytorium Francji)
    * Wyspa Bouveta Wyspa Bouveta (terytorium Norwegii)
    * Wyspa Bożego Narodzenia Wyspa Bożego Narodzenia - Terytorium
    Wyspy Bożego Narodzenia (terytorium Australii)
    * Wyspa Man Wyspa Man (terytorium Wielkiej Brytanii)
    * Wyspa Piotra I Wyspa Piotra I (terytorium Norwegii[17])
    * Wyspy Ashmore i Cartiera Wyspy Ashmore i Cartiera - Terytorium
    Wysp Ashmore i Cartiera (terytorium Australii)
    * Wyspy Cooka Wyspy Cooka (terytorium Nowej Zelandii)
    * Wyspy Dziewicze Stanów Zjednoczonych Wyspy Dziewicze Stanów
    Zjednoczonych (terytorium Stanów Zjednoczonych)
    * Wyspy Heard i McDonalda Wyspy Heard i McDonalda - Terytorium
    Wysp Heard i McDonalda (terytorium Australii)
    * Wyspy Kokosowe Wyspy Kokosowe - Terytorium Wysp Kokosowych
    (Keelinga) (terytorium Australii)
    * Wyspy Morza Koralowego Wyspy Morza Koralowego - Terytorium Wysp
    Morza Koralowego (terytorium Australii)
    * Wyspy Owcze Wyspy Owcze (terytorium Danii)
    * Ziemia Królowej Maud Ziemia Królowej Maud (terytorium Norwegii
    [17])

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 194. Data: 2009-07-01 09:18:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-30 23:45:46 +0200, "BartekGSXF" <b...@g...com> said:

    > Ale tu mowimy raczej o precyzyjnym strzelaniu. Po lufie nie mozna bo cel
    > maly

    W Glauberycie po lufie? Bez sensu. Zresztą przyrządy celownicze ma
    takie sobie, wogóle nie jest to IMHO zbyt udana broń. I nigdy nie była
    tworzona do precyzyjnego strzelania.

    > trzeba sie od nowa zgrac z przyrzadami. BO inaczej to bardziej
    > przypominac bedzie waleni na oslep.

    Przy ogniu pojedyńczym zajmuje to znacznie krócej, niż sobie wyliczyłeś.

    > Jak dla mnie nie ma bata zeby udalo mu sie trafic celowo w tego chlopaka.

    Wiesz jaki ma rozrzut broń pokroju Glauberyta na dystansie 50 m? Bedzie
    z pół metra. A przypominam, że rozrzut broni czy amunicji bada się w
    imadle.

    > Nie powinien byl w ogole celowac i strzelac do uciekajacego motocyklisty z
    > tylu, jak chcial go zatrzymac mogl wymachiwac bronia kiedy ten nadjezdzal.

    Z tym się zgadzam.

  • 195. Data: 2009-07-01 09:22:40
    Temat: [OT] Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    WIADRO pisze:

    [cut] lista państw

    tej, ale o co Ci chodzi ?
    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 196. Data: 2009-07-01 09:35:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesli widzial bron to tak, a jesli policjant mial ja przewieszona przez
    > plecy?

    a jakie to ma znaczenie, to znaczy ze jak policjant nieuzbrojony to mozna mu
    napluc na czapeke i pojechac dalej?

  • 197. Data: 2009-07-01 09:36:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Swoja droga: dojechali tych wlasciwych, czy nie?

    nie mam pojecia

  • 198. Data: 2009-07-01 09:39:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie da sie kogos potracic motocyklem i pojechac dalej. Raczej malo
    > prawdopodobne, ze chlopak probowal.

    nie da sie jechac na czlowieka z nadzieja ze tamten odskoczy?
    no ciekawe, jednak nie zgodze sie z toba

    predzej bym stwierdzil ze nie da sie nie odskoczyc przed jadacym na ciebie
    motocyklem z nadzieja ze tamten skreci

  • 199. Data: 2009-07-01 10:48:07
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Kurwa, kto tu jeszcze chwali ten pojebany kraj???

    Zes kolego przywali...

    Zaprawde nie wszystkim musi sie podobac rzeczywistosc prawna w USA.

    --
    OGONek~

  • 200. Data: 2009-07-01 10:59:38
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > W Glauberycie po lufie? Bez sensu. Zresztą przyrządy celownicze ma takie
    > sobie, wogóle nie jest to IMHO zbyt udana broń. I nigdy nie była tworzona
    > do precyzyjnego strzelania.
    I dla mnie to jest sedno, policjant podjal decyzje strzelania zupelnie
    bezsensu. Mozna powiedziec, ze instynktowna. IMO zrobil zle, ale to juz jest
    kwestia zlego wyszkolenia.

    > Przy ogniu pojedyńczym zajmuje to znacznie krócej, niż sobie wyliczyłeś.
    A jak wtedy z celnoscia? Bo przeciez nawet przy strzale pojedynczym
    wystepuje cos takiego jak odrzut, zeby pozniej trafic w cel trzeba sie
    jednak do niego przycelowac. A jak twierdzi policja tamten celowal w opone.
    No jakos trudno mi sobie wyobrazic malo wprawnego strzelca walacego ogniem
    pojedynczym w dziesiec sek i jeszcze dokladnie mierzacego.

    > Wiesz jaki ma rozrzut broń pokroju Glauberyta na dystansie 50 m? Bedzie z
    > pół metra. A przypominam, że rozrzut broni czy amunicji bada się w imadle.
    Nie wiem ale zdaje sobie sprawe.
    Caly czas daze do tego, ze decyzja o strzelaniu byla bledna i policjant
    powinen poniesc konsekwencje.

    Wlasnie.

    pozdr

    --