  • 11. Data: 2012-05-27 12:40:51
    Temat: Re: GTR 1400 poszukiwany
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    > W dniu 2012-05-27 10:46, Piotr Kompa pisze:
    > Bo tu bije po oczach zestawienie GTR 1400 do 20k km.

    a to dlaczego??? Nie podałem rocznika.. Poza tym, znam wiele osób
    które mają mało czasu na jazdę i nie tłuką rocznie po 20kkm. Mnie od
    paru lat wychodzi od 4 do 6kkm/sezon. Na miasto mam skuter, na urlopie
    nurkuję a nie jeżdżę na moto, pozostaje trochę weekendowych wypadów po
    PL.

    pozdrawiam,
    mack

  • 12. Data: 2012-05-27 16:29:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-27 12:40, maciek&dorotka pisze:

> [...]
    > paru lat wychodzi od 4 do 6kkm/sezon. Na miasto mam skuter, na urlopie
    > nurkuję a nie jeżdżę na moto, pozostaje trochę weekendowych wypadów po
    Mało kto kupuje autobus żeby latać wokół komina.Nie wiem dlaczego
    uparłeś się na tak mały przebieg,turysta po 100kkm zazwyczaj wygląda
    lepiej niż normalne moto po 20kkm
    Kolega ma RT 140kkm wygląda jak nówka:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2012-05-27 17:12:23
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 27 Maj, 16:29, Monster <a...@o...pl> wrote:

    >   Mało kto kupuje autobus żeby latać wokół komina.

    Po prostu mi się podoba.

    pozdrawiam,
    mack

  • 14. Data: 2012-05-27 17:45:57
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-27 17:12, maciek&dorotka pisze:

    > Po prostu mi się podoba.
    >
    > pozdrawiam,
    > mack

    Rozumiem,ale chodzi o to że ciężko Ci będzie znaleźć z tak małym
    przebiegiem.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-05-27 18:17:42
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Monster<a...@o...pl>  wrote:

    > Rozumiem,ale chodzi o to że ciężko Ci będzie znaleźć z tak małym
    > przebiegiem.

    Brzmi to jak list do mikolaja, jednak jest bardziej realne od wygranej
    w lotto.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 16. Data: 2012-05-27 18:32:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4fc24c34$0$1305$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-05-27 17:12,
    maciek&dorotka pisze:
    > Rozumiem,ale chodzi o to że ciężko Ci będzie znaleźć z tak małym
    > przebiegiem.

    Tam gadanie, przebieg se zrobisz jaki chcesz za 100 zł:-)

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2012-05-27 20:41:28
    Od: kapec <k...@o...pl>

    A dlaczego nie sprowadzony?
    Trzeba sobie najpierw zadac proste pytanie - ile polski diler kawasaki
    sprzedal gtr w ciagu ostatnich 5 lat, pozniej dotrzec do tych ludzi i
    zapytac, ktory ma mniej niz 20 tysi najechane, pozniej odrzucic te bez
    abs i juz masz. Pewnie duzo, nie?
    http://tiny.pl/hp619
    Ja, oczywiscie zakladajac ze pieniadze nie graja roli, polecialbym
    szukac takiego w niemczech. Z reguly zadbane bardziej niz nasze,
    jezdzone po lepszych drogach itd,.

  • 18. Data: 2012-05-27 21:14:38
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 27 Maj, 20:41, kapec <k...@o...pl> wrote:
    > A dlaczego nie sprowadzony?
    > Ja, oczywiscie zakladajac ze pieniadze nie graja roli, polecialbym
    > szukac takiego w niemczech. Z reguly zadbane bardziej niz nasze,
    > jezdzone po lepszych drogach itd,.

    To prawda, tam jest spory wybór, jest do kupienia kilka ,,demo'' ale
    problem w tym, że nie mam teraz czasu na wycieczki do Niemiec. A
    musiał bym sobie sam ściągnąć bo nie wierzę w bezwypadkowość tych
    sprowadzonych przez handlarzy.

    pozdrawiam,
    mack

  • 19. Data: 2012-05-27 21:22:16
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Niemce,na Mobile.eu masz z 80szt do 20kkm,Sprowadzić możesz przecież sam.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2012-05-27 22:13:52
    Od: kapec <k...@o...pl>

    On 27 Maj, 21:14, "maciek&dorotka" <m...@a...eu> wrote:

    > musiał bym sobie sam ściągnąć bo nie wierzę w bezwypadkowość  tych
    > sprowadzonych przez handlarzy.

    Dlatego majac tak waski wybor w polsce pojechalbym do niemiec, do
    chlopa do domu, bo zakladam, ze moto ma byc od pierwszego wlasciciela
    i przez niego sprzedawane, a nie przez handlarza. Scen nie rob z tym
    czasem, wycieczka do niemiec z naszej stolycy to raptem jeden dzionek.
    A jak do domu to w weekend spokojnie mozna temat zalatwic.