  • 21. Data: 2021-02-03 03:44:21
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 6019732a$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > Malo gadam,

    Ja też.

    > wiec sluchawka BT prawie nie uzywana,

    Jak u mnie.

    > a jak trzeba uzyc, to nie dziala :-(

    U mnie działa, ale mam dwie -- jedna jest wówczas rozładowana... ;)

    Druga jest samochodową, wiec nie może rozładować się...
    Samochodowa jest monofoniczną, więc słuchanie muzyki
    ze smartfonu poprzez to coś nie jest przyjemne...

    > I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko ..
    > w co uwierzyc, bo nie napisales, ze wybieranie glosowe
    > dobrze dziala :)

    ZTCP u mnie wybieranie głosowe bardzo dobrze działało,
    ale nie było potrzebne... Asystent też doskonale radził
    sobie, ale tylko raz z niego skorzystałem...

    To były próby z Asusem -- bardzo dawne.

    Z RN9P niewiele ,,rozmawiałem'' via BT -- ale nie pamiętam problemów.
    (poza tym, że samochodowe urządzenie nie daje stereofonii dla muzyki
    z karty, penflaszki czy ze smartfonu a gadać raczej ;) trzeba wyraźnie
    i raczej ;) wprost do tego czegoś, co niekoniecznie jest komfortowe...)

    MaxCom radził sobie z samochodowym, ale tak sobie to było potrzebne
    i oczywiście żadnego wybierania głosem tam nie znalazłem...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2021-02-03 09:50:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    CElwMCMQnk5DWraGrAUjCe.jpg

    > Nie widzę takiego czegoś u siebie.
    > Gdybym widział -- wiedziałbym, że mam to wyłączyć.

    Gdzieś w wątku kierowałem do opcji dla niepełnosprytnych, który podobno
    przeczytałeś (ułatwienia dostępu czy jakoś tak) Kiedyś tam było
    włączanie. Nie podałeś jakiego masz Andka a to głównie od tego zależy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 23. Data: 2021-02-03 13:01:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 02.02.2021 o 16:43, J.F. pisze:

    >Srylne. Przed wielokropkiem nie robi się spacji.
    >I nie rewolucyjne bo działa od kilku lat. Niektóre zestawy
    >głośnomówiące w samochodach też tak działają.

    I jak sobie radza z polskimi nazwiskami i imionami ?

> [...]
    >jeden się nie mył i śmierdział. On oczywiście tego nie czuł, bo to
    >naturalne przecież. Czuli to wszyscy inni, szczególnie podczas
    >wspólnych spotkań/posiłków. Zwróciłem mu uwagę, gdzieś na uboczu.
    >Chuja dało.
    >Ponowiłem uwagę przy wszystkich i się obraził (mina reszty bezcenna)
    >i wyszedł. Reszta mi dziękowała bo nie dało się jeść przy tym
    >smrodzie...ale on to usłyszał z oddali :] Pomogło. Tobie zwracano
    >uwagę setki razy na różnych grupach. Nie pomogło. Teraz sobie
    >wyobraź, że tych siedzących i patrzących na Twoją spację jest

    I tak cie ta spacja uwiera, ze az zeby bola i jesc nie mozesz ?

    >Tak wiem, tutaj nie ma wniosku (happyendu) i będziesz walił
    >specjalnie tą spację zawsze i złośliwie.

    Z przyzwyczajenia, a nie zlosliwie.

    >Spróbuj.

    Ale jaka konkretnie sluchawke mam sprobowac ?
    Bo ostatnia to mi gadala ... po chinsku, dobrze, ze google pomogl :-)

    >Ja ładuję w samochodzie. Wisi kabel i od czasu do czasu podłączam.

    tez mi wisza kable, ale sa potrzebne do telefonu ...

    >Dlatego też mam więcej słuchawek niż jedną, bo jedna się ładuje a
    >druga na uchu.

    Taa .. to juz trzeba miec dwie.

    Mialem dyzurną kablową w samochodzie, ale ... mikrofon przestal
    dzialac.
    I tak sie zastanawiam ... czy nie od mrozu i wilgoci ?

    >A dlaczego miałoby nie działać? Kiedyś była nawet apka (przed google)

    No bo polski malo popularny.
    Google rozpoznaje dosc dobrze, ale ile lat to trwalo i jakiego
    procesora/telefonu potrzebuje.

    A to u mnie sciezka jest pusta.
    Moze zly telefon, moze nie Samsung ...

    J.

  • 24. Data: 2021-02-09 00:24:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 6019a8ef$0$519$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Chuja dało.

    > Ponowiłem uwagę przy wszystkich i się obraził (mina reszty bezcenna)

    Wyszedł do łazienki?

    > Reszta mi dziękowała bo nie dało się jeść przy tym smrodzie...

    Miałeś fart -- mnie nikt głośno nie dziękuje, gdy zwracam uwagę
    na pisma sądowe sędziów i biegłych sądowych, przy których
    nadmiarowa spacja (przed wielokropkiem itp.) niewiele znaczy...

    --