  • 11. Data: 2021-02-01 23:22:08
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 22:46, LordBluzg(R) pisze:

    > To wejdź do ustawień i wyszukaj "odbieranie i kończenie połączeń" może
    > być również dostępne w menu "dialera" (u mnie Android 9)
    > Obrazek domyślny:
    > https://i.ytimg.com/vi/zuvL1KmNQZM/maxresdefault.jpg

    bardzo Ci dziękuję za zaangażowanie w sprawę. w menu, mam możliwość
    wyszukiwania po nazwie. więc odbieranie połączeń -> jedyne ustawienei to
    odbieranie połączeń hardwarowym przyciskiem. koniec
    Zainstalowałem kilka programów typu caller name annoucer.
    problemy napotkane w 5-8 porgrmach
    1. nie wspiera polskiego
    2. nie działa bo google w tej wersji nie pozwala
    3. działa, ale bez słuchawki, w słuchawce dzwonek telefonu się ścisza w
    momencie kiedy powinna być zapowiedź głosowa
    4. działa, ale jak telefon ma załączony ekran. jak ma wyłączony - nie działa
    Tak wiec ze względu na powyższe, a także to ze wszyscy śpią, zakończyłem
    testy i mam to głęboko w dupie.
    Dziękuję i pozdrawiam
    ToMasz

  • 12. Data: 2021-02-01 23:53:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 6017cbbd$0$558$6...@n...neostrada.pl

    > Banalne. Jezyk i wprowadzanie, ustawienia dla
    > niepełnosprytnych, Syntezator mowy. Zamiana
    > tekstu na mowę.

    Co tedy ustawić, by przestało gadać?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2021-02-02 00:06:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Co tedy ustawić, by przestało gadać?...

    Następny co sika przed zdjęciem gaci.

    PRZECZYTAJ CAŁY WĄTEK nim odpiszesz bzdurę :]
    jprdl. Zero poszanowania czasu innego człowieka. Jak krew w piach.

    Tobie się nie dziwię, w sumie, zawsze żerujesz na innych, dlatego nie
    biorę udziału w twoich projekcjach.
    Pa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2021-02-02 00:28:59
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 23:22, ToMasz pisze:

> [...]
    > działa
    > Tak wiec ze względu na powyższe, a także to ze wszyscy śpią, zakończyłem

    Tak w sumie, to nigdy nie instalowałem żadnej aplikacji do tego i
    korzystałem z systemowego wsparcia (obecnie Samsung S8) od androida 7 po 9.
    Kiedyś działało kulawo, potem tylko czytało z listy "ulubione" teraz
    działa w całości. Mam smartwatcha (Amazfit Verge), który czasem to
    podaje (ma głośnik) ale to jakieś 5%. Związane jest to z utratą w ciągu
    dnia połączenia z telefonem i funkcja A2DP, która nie "zagryza" się z BT
    Samsunga w pełni.

    Musiałbym restartować BT w telefonie, wtedy działa lepiej ale nie zawsze.

    Mam 3 słuchawki.
    Słuchawka Jabra Motion odczytuje ze swojego syntezera poprawnie po
    polsku a druga słuchawka Plantronics Voyager robi to po angielsku :D
    (Księgowa Małgosia) brzmi dziwacznie. Klon chiński Plantronics Voyager
    odczytuje tylko numer dzwoniącego.

    Wybieranie numeru (google) działa zawsze.

  • 15. Data: 2021-02-02 16:43:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 01.02.2021 o 18:31, J.F. pisze:

    >A co wyżej napisałem, czytaczu ze zrozumieniem?

    Jest to dosc rewolucyjne, ale moze ...

    >Znacznie lepiej niż Ty ze spacją przed pytajnikiem :]

    Moja spacja w blad nie wprowadza, tylko niektorym osobom przeszkadza
    :-P

    Naprawde znacznie lepiej ?
    Polski jezyk ... malo popularny ...

    >Dlaczego ma się nagle rozładować? Samochodem też jeździsz bez paliwa
    >do pracy np?

    Tak mi jakos z praktyki wynika.
    Malo gadam, wiec sluchawka BT prawie nie uzywana, a jak trzeba uzyc,
    to nie dziala :-(

    BT mam w samochodzie/radio ... ale tylko na jeden telefon ...

    >Opisałem to o 18:22 :) w tym wątku :)

    Ale niewyraznie opisales ... bardzo niewyraznie :-)

    I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko .. w co
    uwierzyc, bo nie napisales, ze wybieranie glosowe dobrze dziala :)

    J.

  • 16. Data: 2021-02-02 17:28:18
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    LordBluzg(R) pisze:

    > Następny co sika przed zdjęciem gaci.

    > PRZECZYTAJ CAŁY WĄTEK nim odpiszesz bzdurę :]

    Przeczytałem ówczesny cały wątek, nim odpowiedziałem.

    > Tobie się nie dziwię, w sumie, zawsze żerujesz na innych

    Od lat niewiele zyskuję na tych rozmowach.
    Ogólnie zyskuję świadomość ludzkiej niewiedzy,
    maskowanej nierzadko agresją czy wulgarnością...

    --
    Ene

  • 17. Data: 2021-02-02 18:55:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2021 o 17:28, Eneuel pisze:

    > Przeczytałem ówczesny cały wątek, nim odpowiedziałem.

    Masz:
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1601035716
    CElwMCMQnk5DWraGrAUjCe.jpg

  • 18. Data: 2021-02-02 20:32:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2021 o 16:43, J.F. pisze:

    > Jest to dosc rewolucyjne, ale moze ...

    Srylne. Przed wielokropkiem nie robi się spacji.

    I nie rewolucyjne bo działa od kilku lat. Niektóre zestawy głośnomówiące
    w samochodach też tak działają.

    > Moja spacja w blad nie wprowadza, tylko niektorym osobom przeszkadza :-P
    Jesteś w wielkim błędzie. Miałem taką sytuację. W pewnej grupie osób,
    jeden się nie mył i śmierdział. On oczywiście tego nie czuł, bo to
    naturalne przecież. Czuli to wszyscy inni, szczególnie podczas wspólnych
    spotkań/posiłków. Zwróciłem mu uwagę, gdzieś na uboczu. Chuja dało.
    Ponowiłem uwagę przy wszystkich i się obraził (mina reszty bezcenna) i
    wyszedł. Reszta mi dziękowała bo nie dało się jeść przy tym
    smrodzie...ale on to usłyszał z oddali :] Pomogło. Tobie zwracano uwagę
    setki razy na różnych grupach. Nie pomogło. Teraz sobie wyobraź, że tych
    siedzących i patrzących na Twoją spację jest znacznie więcej ale siedzą
    cicho.
    Tak wiem, tutaj nie ma wniosku (happyendu) i będziesz walił specjalnie
    tą spację zawsze i złośliwie. Komedia to nie jest ani horror, to
    melodramat :(

    > Naprawde znacznie lepiej ?
    > Polski jezyk ... malo popularny ...

    Spróbuj.

    > Tak mi jakos z praktyki wynika.
    > Malo gadam, wiec sluchawka BT prawie nie uzywana, a jak trzeba uzyc, to
    > nie dziala :-(

    Ja ładuję w samochodzie. Wisi kabel i od czasu do czasu podłączam.
    Dlatego też mam więcej słuchawek niż jedną, bo jedna się ładuje a druga
    na uchu.

    > BT mam w samochodzie/radio ... ale tylko na jeden telefon ...

    > Ale niewyraznie opisales ... bardzo niewyraznie :-)

    A dlaczego miałoby nie działać? Kiedyś była nawet apka (przed google)
    Cyberon Voice Commander <10 lat temu czy jakoś tak...używałem tego i
    zawsze działało ze słuchawką...oczywiście lepszą słuchawką, która miała
    przycisk programowalny do uruchamiania jakiejś aplikacji.

    > I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko .. w co uwierzyc,
    > bo nie napisales, ze wybieranie glosowe dobrze dziala :)>

    Nie bawię się wierzenia a to co piszę jest dostępne nawet na YT w
    postaci filmów. Ścieżkę opisałem, żebyś nie błądził.

  • 19. Data: 2021-02-02 20:40:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.02.2021 o 20:32, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > zawsze działało ze słuchawką...oczywiście lepszą słuchawką, która miała
    > przycisk programowalny do uruchamiania jakiejś aplikacji.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cy
    beron.cvc&hl=pl&gl=US

    Omatko jaki staroć :D

  • 20. Data: 2021-02-03 02:06:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 60199230$0$520$6...@n...neostrada.pl

    > https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1601035716
    CElwMCMQnk5DWraGrAUjCe.jpg

    Nie widzę takiego czegoś u siebie.
    Gdybym widział -- wiedziałbym, że mam to wyłączyć.

    -=-

    Mam też okienko pomocy -- mogę tam wpisać cokolwiek (choćby:
    'odczytuj'; 'głośno'; 'nazwy'; 'rozmówców'...) które też nie
    pomaga...

    --