  • 1. Data: 2021-10-11 19:44:26
    Temat: Gdzie kupić i zgrzać ogniwa?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam,

    Gdzie kupić i zgrzać ogniwa?
    Potrzebuję kupić i zgrzać 12 sztuk litowych CR14500 w pakiet.

    Batimex ma baterie ale w cenniku pisze że na zgranie aktualnie czeka się
    aż miesiąc.
    BTO coś strona nie ładuje się i nie wiem czy padli, czy coś umarło.

    pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2021-10-11 19:55:02
    Temat: Re: Gdzie kupić i zgrzać ogniwa?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.10.2021 o 19:44, Irokez pisze:
> [...]
    > aż miesiąc.
    > BTO coś strona nie ładuje się i nie wiem czy padli, czy coś umarło.

    Zrób sobie zgrzewarkę z trafa od mikrofali. YT twoim przewodnikiem :)
    https://www.youtube.com/watch?v=PbxF_xGtBYE&ab_chann
    el=pawelacokana%C5%82narz%C4%99dziowy

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-10-11 20:09:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 19:44:26 +0200, Irokez napisał(a):

    > Gdzie kupić i zgrzać ogniwa?
    > Potrzebuję kupić i zgrzać 12 sztuk litowych CR14500 w pakiet.

    Jak prąd nieduży i jeden komplet to polutuj przewodem na cynę.
    Próbowałem i działa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2021-10-11 20:09:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-10-11 o 19:55, LordBluzg(R) pisze:

    > Zrób sobie zgrzewarkę z trafa od mikrofali. YT twoim przewodnikiem :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=PbxF_xGtBYE&ab_chann
    el=pawelacokana%C5%82narz%C4%99dziowy

    zrobił bym dawno, ale mikrofala się nie trafiła z trafem.
    Stary WHirpool rodziców ma 23 lata i zepsuć się nie chce, wygląda też
    lepiej niż niejedna nowa.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2021-10-11 20:11:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.10.2021 o 20:09, Irokez pisze:

    el=pawelacokana%C5%82narz%C4%99dziowy

    > zrobił bym dawno, ale mikrofala się nie trafiła z trafem.
    > Stary WHirpool rodziców ma 23 lata i zepsuć się nie chce, wygląda też
    > lepiej niż niejedna nowa.

    Na OLX od chuja takich trafo :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 6. Data: 2021-10-11 20:17:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Jak prąd nieduży i jeden komplet to polutuj przewodem na cynę.
    > Próbowałem i działa.

    Działa lub nie. Już tak próbowałem z różnym skutkiem.
    Tu ma być pewnie.
    Rozebrałem ogniwo i jest to konfiguracja 4S3P, każde ogniwo ma
    równolegle diodę zgrzaną i każdy zestaw 4S ma bezpiecznik na taśmie
    ("P-Fuse" na nim pisze).
    Chyba się skończy samozgrzewaniem, wątpię aby sklep jakiś ogarnął.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2021-10-11 22:12:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]

    > aż miesiąc.
    > BTO coś strona nie ładuje się i nie wiem czy padli, czy coś umarło.

    sedan waw pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2021-10-11 22:21:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://allegro.pl/uzytkownik/UCHWYTY_

  • 9. Data: 2021-10-12 09:46:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-10-11 o 20:17, Irokez pisze:

> [...]
    > ("P-Fuse" na nim pisze).
    > Chyba się skończy samozgrzewaniem, wątpię aby sklep jakiś ogarnął.
    nowyelektronik.pl

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2021-10-12 11:48:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 19:44:26 +0200, Irokez wrote:
> [...]
    > aż miesiąc.
    > BTO coś strona nie ładuje się i nie wiem czy padli, czy coś umarło.

    A poszukaj "regeneracja baterii".

    J.