  • 1. Data: 2021-10-07 02:47:25
    Temat: zorientował się, że słabo działa ??
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    https://allegro.pl/oferta/acoustic-revive-rd-3-demag
    netyzer-do-cd-11150384638

  • 2. Data: 2021-10-07 07:26:49
    Temat: Re: zorientował się, że słabo działa ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 02:47, sundayman wrote:
    > https://allegro.pl/oferta/acoustic-revive-rd-3-demag
    netyzer-do-cd-11150384638

    Pół darmo. Może sprzedaje, bo szuka budżetu na kabel do zasilania. Nie
    spotkałem jeszcze audiofila, który ma podejście krytyczne do własnych
    zakupów. Raczej się nie zorientował.

    Podobno audiofile mają swoje *zamknięte* grupy, gdzie handlują takim
    złomem, bez marudzenia takich biedaków jak my, że to nie działa.

  • 3. Data: 2021-10-07 10:57:03
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Thu, 7 Oct 2021 07:26:49 +0200, heby pisze:
> [...]
    > Podobno audiofile mają swoje *zamknięte* grupy, gdzie handlują takim
    > złomem, bez marudzenia takich biedaków jak my, że to nie działa.

    Nie no, facet należy do tych otwartych i po prostu handluje tymi
    ustrojstwami. I to nie jakimiś demegnetyzerami dla biedaków. Można sobie
    w tym sklepiku nabyć taki Verictum Cogitari SX, cokolwiek by to nie
    było:
    https://allegro.pl/oferta/verictum-cogitari-sx-78134
    86087

    A demagnetyzer pewnie ktoś zwrócił. Oczywiście nie dlatego, że nie
    działa, bo jak może nie działać? Jakiś szachraj zdemagnetyzował sobie
    wszystkie płyty przez 14 dni i oddał. W tej aukcji taki wałek już nie
    przejdzie.

    k.

  • 4. Data: 2021-10-07 11:30:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Oct 2021 02:47:25 +0200, w <sjlg31$2aves$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    sundayman <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > https://allegro.pl/oferta/acoustic-revive-rd-3-demag
    netyzer-do-cd-11150384638

    Używam, polecam.
    Mocno poprawił obraz na moich starych płytach zgranych z VHS.

  • 5. Data: 2021-10-07 12:16:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 11:30, r...@k...pl wrote:
    netyzer-do-cd-11150384638
    > Używam, polecam.
    > Mocno poprawił obraz na moich starych płytach zgranych z VHS.

    Rambo nie jest już cały na czerwono i dubbing poprawił sie z
    niemieckiego na szwedzki ;)?

  • 6. Data: 2021-10-07 12:17:28
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 07.10.2021 o 10:57 Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    pisze:

> [...]
    > działa, bo jak może nie działać? Jakiś szachraj zdemagnetyzował sobie
    > wszystkie płyty przez 14 dni i oddał. W tej aukcji taki wałek już nie

    No i co mu to da? Powszechnie wiadomo, że obracająca się w ziemskim polu
    magnetycznym płyta z biegiem czasu się ponownie namagnetyzuje. Puryści
    zalecają demagnetyzację po każdym odsłuchaniu. Wyłazi amatorszczyzna :(

    Kamil

  • 7. Data: 2021-10-07 12:22:07
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 11:30, r...@k...pl pisze:

    netyzer-do-cd-11150384638

    > Używam, polecam.
    > Mocno poprawił obraz na moich starych płytach zgranych z VHS.

    W przypadku CD ripowanych z VHS to działa. Bo pierwotnie dane były na
    taśmie magnetycznej, a to (ogólnie wiadomo przecież) pozostawia szum
    magnetyczny na optycznym nośniku.
    I takie urządzenie ten szum magnetyczny usuwa, wiem na pewno, bo mi
    kolega mówił ;)

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2021-10-07 12:24:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2021 12:17, Kubuś Puchatek wrote:
    > No i co mu to da? Powszechnie wiadomo, że obracająca się w ziemskim polu
    > magnetycznym płyta z biegiem czasu się ponownie namagnetyzuje. Puryści
    > zalecają demagnetyzację po każdym odsłuchaniu. Wyłazi amatorszczyzna :(

    A jak by tak zabudować demagnetyzer w odtwarzaczu. Jakiś tani mechanizm
    z cdrom + degauss z telewizora. Łomatko, ale pomysł na hajs!

  • 9. Data: 2021-10-07 12:28:48
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 12:17, Kubuś Puchatek pisze:

    > No i co mu to da? Powszechnie wiadomo, że obracająca się w ziemskim polu
    > magnetycznym płyta z biegiem czasu się ponownie namagnetyzuje. Puryści
    > zalecają demagnetyzację po każdym odsłuchaniu. Wyłazi amatorszczyzna :(

    Bo już CDaudio nie będzie nigdy słuchać, gdy dowiedział się że tam tylko
    próbkowanie 44,1kHz/16bit. Więc ucho mu zaczęło więdnąć, ręce drżeć,
    rzadka dwójka ze zdenerwowania nawet się przydarzyła ;P

    --
    viktorius

  • 10. Data: 2021-10-07 12:31:04
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-10-07 o 12:24, heby pisze:

    > A jak by tak zabudować demagnetyzer w odtwarzaczu. Jakiś tani mechanizm
    > z cdrom + degauss z telewizora. Łomatko, ale pomysł na hajs!

    Tylko skąd tu brać telewizory na dawców? Albo zezłomowane na lokalnych
    PSZOK-ach, albo gdzieś w lasach leżą.

    --
    viktorius