  • 1. Data: 2009-04-22 09:51:51
    Temat: Czy i jak zabezpieczać motor przed kradzieżą?
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    Czy motocykle pozostawione "na mieście" są łakomym kąskiem dla złodziei?
    Jak je zabezpieczacie, jakie zabezpieczenia polecacie?

    MN

  • 2. Data: 2009-04-22 10:24:52
    Temat: Re: Czy i jak zabezpieczać motor przed kradzieżą?
    Od: a...@g...com

    On 22 Kwi, 11:51, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    > Czy motocykle pozostawione "na mieście" są łakomym kąskiem dla złodziei?
    > Jak je zabezpieczacie, jakie zabezpieczenia polecacie?

    Zależy od miejsca, ale lepiej być przezornym. Najskuteczniej to chyba
    przykuć porządnym łańcuchem do czegoś, a coś mniej to blokada na
    tarcze.

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-04-22 11:14:47
    Od: a...@d...pl

    On Apr 22, 11:51 am, "Marcin Narzynski"
    <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote:
    > Czy motocykle pozostawione "na mieście" są łakomym kąskiem dla złodziei?
    > Jak je zabezpieczacie, jakie zabezpieczenia polecacie?

    a kilkanascie postow temu bylo o tym.
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/brow
    se_thread/thread/d1167dfeff456359#

    pzdr
    atlo
    fazer

  • 4. Data: 2009-04-23 08:15:46
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gsmpep$iq1$1@news.onet.pl...
    > Czy motocykle pozostawione "na mieście" są łakomym kąskiem dla złodziei?
    > Jak je zabezpieczacie, jakie zabezpieczenia polecacie?

    Motor?
    Ja wyjmuje z kosiarki i chowam w drewutni.
    Do miasta nie zabieram - podobno kradna.

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar