  • Data: 2020-11-19 16:26:18
    Temat: Generacja PCB Kicada z powietrza
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Sytuacja: do zrobienia PCB w którym najwazniejsze jest fizyczne
    rozmieszczenie elementów w precyzyjnych miejscach.

    Dodatkowo powinny powstać 2-3 wersje tego PCB o idetycznym
    rozmieszczeniu ale róznych połączeniach.

    Schemat prosty - głównie połaczenia pomiędzy punktami lutowniczymi.

    Sprawa sprawadza się wiec do tego że mam pary X,Y na którym mam mieć
    kilka otworów na element i troche połaczeń między nimi. Wszystko
    ogarnialnie algorytmicznie.

    No więc wobec tego chciałbym wygenerować sobie "z powietrza" PCB do kicada.

    Wyobrażam sobie że dostanę jakąś biblitekę do pythona w której będzie:
    1) zrób dziurę, wymiar taki a taki.
    2) zrób krawędz PCB: wielokąt
    3) Zrób punkt lutowniczy o wielkosci takiej a takiej
    4) przeciągnij ściezkę tak a tak szeroką od puntu do X,Y

    Obejrzałem parę "kicad python" i widzę że to dotyczy głównie skryptów do
    puszczania w środku kicada.

    A ja potrzebuje kicada w ogóle nie odpalać. Tylko plik wygenerować i
    potem go może obejrzeć.

    Mam interesowac się czymś konretnym? Nie ma? A moze te skrypty w środku
    to też dobry trop?