  • 1. Data: 2009-09-30 20:59:05
    Temat: Generator VCO
    Od: "TERRAnova" <t...@b...waw.pl>

    Poszukuje 1-2 sztuk modulu generatora VCO obejmujacego zakres 800-950 MHz.
    Czy ktos w Polsce sprzedaje takie rzeczy detalicznie ?
    Oferty hurtowe mam ale nie interesuja mnie takie ilosci.
    Czy jest jakas szansa na zdobycie czegos takiego??

  • 2. Data: 2009-09-30 21:42:36
    Temat: Re: Generator VCO
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    TERRAnova pisze:
> [...]
    > Oferty hurtowe mam ale nie interesuja mnie takie ilosci.
    > Czy jest jakas szansa na zdobycie czegos takiego??

    Firma Microactiv jest dystrybutorem Minicircuits (która to ma pewno VCO
    na ten zakres); sprzedaje także detalicznie, sam u nich kupowałem VCO i
    mieszacze.

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2009-10-01 06:36:14
    Od: Dlabink <j...@o...pl>

    On 30 Wrz, 23:42, Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> wrote:

    >         Firma Microactiv jest dystrybutorem Minicircuits (która to ma pewno VCO
    > na ten zakres); sprzedaje także detalicznie, sam u nich kupowałem VCO i
    > mieszacze.

    Mi niestety powiedzieli ze ponizej bodajze 500 PLN nie realizuja
    zamowienia wiec tez odpada. Chyba ze masz na nich jakis "sposob" zeby
    mniejsze zamowienie przyjeli :)

  • 4. Data: 2009-10-01 06:53:23
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "TERRAnova" <t...@b...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oferty hurtowe mam ale nie interesuja mnie takie ilosci.
    > Czy jest jakas szansa na zdobycie czegos takiego??

    Mam jakieś pojedyncze sztuki sprawnych 100% używek. Na jaki dokładnie zakres
    to nie wiem, musze je najpierw poszukać.
    Są obudowie metalowej, takiej jak generatory kwarcowe np. w płytach
    komputerowych, tylko nieco wyższe.
    Możemy zrobic machniom.

    Marek

  • 5. Data: 2009-10-01 17:23:33
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    To co posiadam to MQC505 - 926
    center freq 926,5MHz +/-12,5MHz
    11MHz/V
    http://kr.ic-on-line.cn/IOL/viewpdf/MQC505-XXX_72700
    7.htm

    Marek

  • 6. Data: 2009-10-01 17:40:07
    Od: "JG" <g...@c...uj.edu.pl>

    Zobacz do Farnel-a

    http://pl.farnell.com/crystek/cvco55cl-0800-0980/osc
    -vco-800-980mhz/dp/1582200

    http://pl.farnell.com/crystek/cvco33cl-0800-1000/osc
    -vco-800-1000mhz/dp/1582058

    albo coś innego dopasuj sobie

    Pozdrawiam

    JG

  • 7. Data: 2009-10-01 18:39:57
    Od: "TERRAnova" <t...@b...waw.pl>

    Użytkownik "JG" <g...@c...uj.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz do Farnel-a

> [...]
    Oooo dzieki, to mi sie podoba i moze uda sie cos kupic.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-10-01 20:33:25
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Dlabink pisze:

    > Mi niestety powiedzieli ze ponizej bodajze 500 PLN nie realizuja
    > zamowienia wiec tez odpada. Chyba ze masz na nich jakis "sposob" zeby
    > mniejsze zamowienie przyjeli :)

    Wiem, ze znajomy kupował poprzez Minicircuits Europe, było znacznie
    szybciej i taniej niż przez polskiego dystrybutora, sprawdź może nie
    mają limitów na zamówienia.

    --
    Filip.