  • 1. Data: 2009-09-30 05:55:26
    Temat: Kto wbuduje wzmacniacz do tego sprzetu - 20 sztuk?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Do ponizszego sprzetu:

    http://www.allegro.pl/item749472021_manta_mnp_010_mu
    ltimedialny_odtwarzacz_sieciowy.html

    Trzeba dorobic wzmacniacz. W sumie trzeba przerobic 20 takich sprzetow.

    Ktos sie podejmie?

  • 2. Data: 2009-09-30 09:14:06
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    ltimedialny_odtwarzacz_sieciowy.html

    > Trzeba dorobic wzmacniacz. W sumie trzeba przerobic 20 takich sprzetow.

    wzmacniacz czego?

    c.

  • 3. Data: 2009-09-30 09:31:09
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Cezar pisze:

    > "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message

    ltimedialny_odtwarzacz_sieciowy.html

    > wzmacniacz czego?

    aha,, wzmacniacz tak aby mozna bylo podlaczyc kolumny glosnikowe do tego
    sprzetu.

  • 4. Data: 2009-09-30 09:48:35
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > aha,, wzmacniacz tak aby mozna bylo podlaczyc kolumny glosnikowe do tego
    > sprzetu.

    Raczej nie do zrobienia. Wzmacniacz, ktory 'pociągnie' kolumny musial by byc
    sporej mocy a co za tym idzie sporych rozmiarów (radiatora). Oczywiscie byl
    by problem jego chłodzenia. Dodatkowo musial byś wymienic zasilacz na o
    wiele mocniejszy (ZTCW ten oryginalny daje tylko 12V 1.5A ...czyli 18W).

    Lepiej jest dokupić zestaw aktywnych głośników. Niektóre mają nawet wejscie
    optyczne więc jakość była by całkiem znośna.

    c.

  • 5. Data: 2009-09-30 09:59:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 07:55:26 +0200, fReLuZ napisał(a):

    > Trzeba dorobic wzmacniacz.

    A jakieś parametry czy założenia?
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2009-09-30 11:24:13
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

    > A jakieś parametry czy założenia?
    1. Oczywiscie zasilacz wymieniamy na taki co pociagnie.

    2. Zalozenie to tylko takie ze 4x5W... do naglosnienia pokoju 16m2

  • 7. Data: 2009-09-30 11:28:09
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Cezar pisze:

    > "fReLuZ" <f...@i...com.pl> wrote in message

    ltimedialny_odtwarzacz_sieciowy.html

    > wzmacniacz czego?
    >
    > c.

    A moze wogile mozna by zbudowac taki sprzecik niejako od zera. Jedynie
    co ma robic to odtwarzac zadanych 5 radii internetowych. Protokol do
    ustalenia.

  • 8. Data: 2009-09-30 12:41:40
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Raczej nie do zrobienia. Wzmacniacz, ktory 'pociągnie' kolumny musial by
    > byc sporej mocy a co za tym idzie sporych rozmiarów (radiatora).

    Bez przesady, D-klasa i po klopocie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2009-09-30 18:49:15
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    fReLuZ pisze:

    > aha,, wzmacniacz tak aby mozna bylo podlaczyc kolumny glosnikowe do tego
    > sprzetu.

    Kup aktywne głośniki do komputera, jednostkowa produkcja na zamówienie
    w Polsce będzie znacznie droższa niż masowa z Chin.

    --
    Filip.

  • 10. Data: 2009-09-30 20:45:39
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    fReLuZ pisze:

    > A moze wogile mozna by zbudowac taki sprzecik niejako od zera. Jedynie
    > co ma robic to odtwarzac zadanych 5 radii internetowych. Protokol do
    > ustalenia.

    Można:
    http://www.ethernut.de/en/documents/sam-web-radio.ht
    ml
    http://www.circuitcellar.com/AVR2006/winners/DE/AT25
    81.htm

    Do tego potrzebujesz estetyczną obudowę, zasilacz no i oczywiście
    wzmacniacz mocy. Nie wyjdzie taniej niż gotowiec Manty + wzmacniacz. A
    jako ten ostatni możesz użyć np. TDA7266D, TDA7263 albo STA540.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/