  • 1. Data: 2009-09-30 15:51:35
    Temat: poszukuje zamiennila L6221 quad darlingto swith - 4 kanały
    Od: <w...@g...pl>

    Potrzebuje zamiennika L6221 zawierajacego 4 klucze darlongtonowe do
    starowania silnika krokowego.
    L6221 oze pracowac przy pradzie 1,8A i napieciu nie wiekszym niz 50V.
    Prad impulsowy t=10us 3,2A
    Wersja ktorej poszukuje montowana byla w obudowe multiwatt 15

    Poszukuje czegos podobnego lub o paramatrach lepszych

    Uklad L6221 jest tak zbudowany, ze do zabezpieczenia przed przepieciami z
    uzwojen wystarczyla jedna dioda zenera

    Poleccie cos podobnego i latwo dostepnego i nie za kosmiczne pieniadze

  • 2. Data: 2009-10-02 06:50:58
    Od: "Mirek" <m...@w...pl>

    Użytkownik <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzwojen wystarczyla jedna dioda zenera
    >
    > Poleccie cos podobnego i latwo dostepnego i nie za kosmiczne pieniadze

    mam te układy, jeśli kolega jest zainteresowany prosze o kontakt
    mirek1221(małpa)wp(kropa)pl