  • 1. Data: 2009-08-15 21:53:03
    Temat: Giełda Krakowska
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Istnieje jeszcze? Bardzo dawno nie byłem, a słyszałem że marnieje w
    oczach :(
    Zastanawiam się czy jechać warto. A może ktoś zna namiary na gościa
    który w budynkowej części - dokładnie w środku handluje obudowami? Wiem
    że ma przekaźniki, trochę elektroniki i dużo obudów...

    __
    Pzd, Irek.N.

  • 2. Data: 2009-08-15 23:44:29
    Temat: Re: Giełda Krakowska
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Irek N. pisze:

    > Istnieje jeszcze? Bardzo dawno nie byłem, a słyszałem że marnieje w
    > oczach :(

    Istnieć istnieje, niestety to już nie jest giełda elektroniczna... :/
    Pamiętam jak to wyglądało przed laty - nie tylko na hali ale również na
    zewnątrz pełno było sprzedawców handlujących ELEKTRONIKĄ (elementy,
    przyrządy pomiarowe, narzędzia, gotowe urządzenia, sprzęt audio,
    komputery itp.). Dzisiaj na zewnątrz znajduje się trochę stoisk z car
    audio, mnóstwo z komórkami (w tym miniaturowe, prowadzone przez łysych
    panów nie wzbudzających zaufania) jakiś szrot komputerowy też się
    znajdzie. Poza tym wszystko i nic - miejscami giełda zaczyna przypominać
    małomiasteczkowy targ na którym można kupić nóż, wiatrówkę i sznurek do
    snopowiązałki.
    W hali wcale nie lepiej. Sporo handlarzy płytami CD/DVD w tym rzucające
    się w oczy stoiska z porno. Poza tym bardzo dużo stoisk ze sprzętem
    komputerowym. Z bardziej tradycyjnej elektroniki ostało się kilka
    maleńkich budek z częściami elektronicznymi + sprzedawcy zajmujące
    miejsce obok pod oknami. Nieraz trudno zdobyć jakiś element - przejdzie
    się wszystkie stoiska i nikt go nie ma...