  • 1. Data: 2009-08-14 11:20:14
    Temat: jaki przekaznik ?
    Od: mlaskajacy jarek <m...@g...com>

    Witam. Mam taki nietypowy problem. Posiadam stary oscyloskop.
    Oscyloskop komunikuje sie przez RS232 z komputerem. Problem polega na
    tym ze zeby zczytac dane z oscyloskopu trzeba wcisnac przycisk HOLD
    ktory zatrzymuje probkowanie. Nie da sie zatrzymac probkowania
    poleceniem z komputera. Wymyslilem sobie ze zamiast przycisku na
    plycie czolowej oscyloskopu podlacze kabelki do jakiegos przekaznika
    ktorym bede sterowal impulsem TTL przez np. LPT.
    No i teraz prosba o pomoc: czy ktos moglby zasugerowac jaki przekaznik
    do takiego zastosowania bylby najlepszy ?

    Dziekuje za pomoc
    MK

  • 2. Data: 2009-08-14 12:03:13
    Temat: Re: jaki przekaznik ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    mlaskajacy jarek schrieb:
> [...]
    > No i teraz prosba o pomoc: czy ktos moglby zasugerowac jaki przekaznik
    > do takiego zastosowania bylby najlepszy ?

    Najlepiej rtęciowy, bo te mają najmniejsze odbicia. Ale spróbowałbym
    dowolnym z szuflady na 5V. Choćby te w DIL14. Jakie są tam napięcia?

    Waldek