  • 11. Data: 2021-03-22 00:14:13
    Temat: Re: Gniazdo minijack combo w laptpach PC
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 20.03.2021 17:25, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Kto narzuca i kontroluje tę kolejność?

    > Przeczysz sam sobie? -- skoro ma sens, to prawdopodobnie
    > nie jest uskuteczniane... Stosowane jest to, co daje zysk
    > decydentom, zaś sensowne rozwiązania zazwyczaj niosą sobą
    > straty decydentom, dlatego są eliminowane...

    Kuźwa, zapomniałem że jesteś trollem...

  • 12. Data: 2021-03-22 19:46:10
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 20.03.2021 o 06:56, Uncle Pete pisze:

    > Nie funkcjonuje z żadnym współczesnym laptopem, czy tylko z Twoim? Czy
    > dobrze zrozumiałem, że nie miałeś zestawu, który z tym Twoim laptopem
    > działał?

    Nie testowałem na wszystkich współczesnych laptopach. Sprawdzałem na
    tym, którego mam - Legion 5.
    Kupiłem teraz zestaw Sennheiser SC 165 i działa z tym Legionem w 100%.
    Chodzi oczywiście o działanie słuchawek i mikrofonu przy podłączeniu
    tego zestawu przez minijacka combo 3,5 mm.