  • 1. Data: 2009-07-04 06:25:45
    Temat: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    http://tinyurl.com/kksonb

    Zawsze wydawało mi się że takie gromadki postępują
    jakby tu rzec, honorowo, ale widać są wyjątki :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2009-07-04 07:03:49
    Temat: Re: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Od: n...@s...com

    On Fri, 3 Jul 2009 23:25:45 -0700 (PDT), Lisciasty <l...@p...pl>
    wrote:

    >http://tinyurl.com/kksonb
    >
    >Zawsze wydawało mi się że takie gromadki postępują
    >jakby tu rzec, honorowo, ale widać są wyjątki :>

    As napisal! Po tytule to myslalem ze mieliscie szczelanine, albo
    chociaz zamachy bombowe, a tu zwykla stluczka! ;)

    pozdr
    newrom
    PS. swoja droga to żenua.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2009-07-04 08:50:29
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Lisciasty wrote:
    Zawsze wydawało mi się że takie gromadki postępują
    jakby tu rzec, honorowo, ale widać są wyjątki :>

    ***Użytkownik <newrom
    As napisal! Po tytule to myslalem ze mieliscie szczelanine, albo chociaz
    zamachy bombowe, a tu zwykla stluczka! ;)

    E tam ...chlopak pewnikiem na promilkach byl i dlatego prysnal...kto bral
    slub to wie ze na trzezwo dosc trudno jest...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 4. Data: 2009-07-04 17:37:16
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 4 Lip, 09:03, n...@s...com wrote:
    > As napisal! Po tytule to myslalem ze mieliscie szczelanine, albo
    > chociaz zamachy bombowe, a tu zwykla stluczka! ;)

    W dzisiejszych czasach żeby niós się przebił,
    musi mieć fstrzonsajoncy tytuł :]

  • 5. Data: 2009-07-04 17:50:31
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Lisciasty pisze:
    > http://tinyurl.com/kksonb
    >
    > Zawsze wydawało mi się że takie gromadki postępują
    > jakby tu rzec, honorowo, ale widać są wyjątki :>

    Bez przesady. Bardzo jednostronnie brzmi wypowiedz tego goscia. Chlopak
    pewnie mial tysiac innych spraw na glowie niz zajmowanie swoim bledem.
    Gdzie tam jakies fotki "obrazen" samochodu? Jak na moim slubie jakis
    palant ktoremu uszkodzilem blotnik kazal mi czekac na policje zamiast
    sie dogadac to pewnie bym byl bardziej radykalny niz chlopaki z Gremium :-)

    podsumowujac; nie wiemy jak wygladala sprawa oczami MC Gremium = nie ma
    dyskusji.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 6. Data: 2009-07-04 19:00:32
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    > Lisciasty:
    >
    >As napisal! Po tytule to myslalem ze mieliscie szczelanine, albo
    >chociaz zamachy bombowe, a tu zwykla stluczka! ;)

    A to jest tylko kwestia wzglednosci wszystkiego. Oni maja wlasna
    definicje honoru.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2009-07-04 19:20:47
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 7/4/09 9:00 PM, Jacot wrote:

    > A to jest tylko kwestia wzglednosci wszystkiego. Oni maja wlasna
    > definicje honoru.

    jakby to byl prawdziwy MC to gosc z audi juz by nie zyl
    sil :-)

  • 8. Data: 2009-07-05 09:33:51
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Piotr May pisze:

    > palant ktoremu uszkodzilem blotnik kazal mi czekac na policje zamiast
    > sie dogadac to pewnie bym byl bardziej radykalny niz chlopaki z Gremium :-)

    Taaa, i dzień Twojego ślubu byłby oststnim dniem wolności dosłownie i w
    przenośni...

    --
    M.

  • 9. Data: 2009-07-05 18:57:07
    Od: Andrew <a...@g...com>

    On 4 Lip, 19:50, Piotr May <p...@r...pl> wrote:
> [...]
    >
    > podsumowujac; nie wiemy jak wygladala sprawa oczami MC Gremium = nie ma

    Tak się składa, że ja jestem osobą poszkodowaną. Trafiłem przypadkiem
    na ten wątek w poszukiwaniu informacji. Może i w Poznaniu się tak
    załatwia sprawy.
    Czekałem spokojnie na zielone, stojąc już jakąś chwilę, po chwili
    słysz łup i wychodzę.
    Ja policji nie chciałem wzywać, chciałem spisać oświadczenie,
    ewentualnie zobaczyć dowód rejestracyjny i spadać, ale koleś nie
    chciał pokazać ani rejestracji, ani dowodu rejestracyjnego.
    Nie jestem jakimś trolem, który nie rozumie, że miał ślub itd., ale to
    nie powód do takiego zachowania i po chwili zabrania tyłka z miejsca
    wypadku. Dobrze, że są świadkowie.
    Jestem ciekawy czy Tobie również by było wesoło, gdybyś został Ty
    poszkodowany, nie miał sprawcy, stracił kupę nerwów i czasu na policji
    później.
    Widocznie muszę życzyć tego samego Tobie.
    Sprawa by zaraz był bardzo głośna, gdym to ja wjechał w motocyklistę
    itd.
    Następnym razem koleś zabije kogoś i również ucieknie, bo udało się
    ostaniom razem uda się i teraz.

  • 10. Data: 2009-07-05 19:28:47
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Piotr May pisze:

    > Bez przesady. Bardzo jednostronnie brzmi wypowiedz tego goscia. Chlopak
    > pewnie mial tysiac innych spraw na glowie niz zajmowanie swoim bledem.

    łatwo sie wybacza jesli to nie Ty jestes poszkodowanym, co?

    > Gdzie tam jakies fotki "obrazen" samochodu? Jak na moim slubie jakis
    > palant ktoremu uszkodzilem blotnik kazal mi czekac na policje zamiast
    > sie dogadac to pewnie bym byl bardziej radykalny niz chlopaki z Gremium :-)

    a skad wiesz ze kazal czekac na policje? wyraznie napisał ze sprawdza
    nie chciał pokazac dokumentów. Slub nie slub - jakies zasady obowiazują.
    Tym bardziej powinien dążyc do szybkiego załatwienia sprawy - dac sie
    spisac z dowodu a zrobienie papierkologii prosic o przesuniecie na pózniej

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"