  • 1. Data: 2009-03-27 21:51:38
    Temat: [GwS] Darmowe subdomeny
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Witam
    Tak w temacie gdzie w sieci znajdę darmowe subdomeny (nie aliansy).
    Chodzi mi o coś ala xt.pl, ale niestety oni zapowiedzieli wprowadzenie
    reklam :/

    Pozdrawiam
    SpeX

  • 2. Data: 2009-03-27 23:19:53
    Temat: Re: [GwS] Darmowe subdomeny
    Od: ant <a...@n...tld>

    SpeX wrote:
    > Witam
    > Tak w temacie gdzie w sieci znajdę darmowe subdomeny (nie aliansy).
    > Chodzi mi o coś ala xt.pl, ale niestety oni zapowiedzieli wprowadzenie
    > reklam :/

    one.pl? Ono chyba nie mają aliansów ;)

  • 3. Data: 2009-03-28 11:19:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Mar 2009 22:51:38 +0100, SpeX napisał(a):

    > Tak w temacie gdzie w sieci znajdę darmowe subdomeny (nie aliansy).
    > Chodzi mi o coś ala xt.pl, ale niestety oni zapowiedzieli wprowadzenie
    > reklam :/

    IMHO nie ma i nie będzie. Każdy kto oferuje taką usługę, robi z chęci
    zysku, stąd cokolwiek by Ci nie zaoferowano w stosownym czasie (po zebraniu
    odpowiednio dużej grupy użytkowników) stanie się płatne, albo będzie
    wyświetlać reklamy.

    Nie jest to zresztą jakieś straszne, zawsze możesz z usługi zrezygnować,
    gorzej jeśli sam skupisz jakąś grupę odbiorców Twoich treści, wtedy
    zaczynają się schody.

    Wniosek? Jeśli tylko stać się na wydatek kilkudziesięciu zł rocznie - kup
    własną domenę.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-03-28 11:34:40
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 28-03-2009 o 12:19:57 Kapsel <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > zysku, stąd cokolwiek by Ci nie zaoferowano w stosownym czasie (po zebraniu
    > odpowiednio dużej grupy użytkowników) stanie się płatne, albo będzie

    One.pl działa od... 5-6 lat? Jeśli nie dłużej.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 5. Data: 2009-03-28 16:24:25
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik SpeX <spex@vppl> napisal w wiadomosci
    > Tak w temacie gdzie w sieci znajdę darmowe subdomeny (nie aliansy).

    www.afraid.org
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2009-03-28 20:37:37
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    Maciej Łebkowski pisze:

    > One.pl działa od... 5-6 lat? Jeśli nie dłużej.

    Chyba jednak na tego one.pl się zdecyduję. A w między czasie udało mi
    się znaleźć jeszcze bee.pl (bee.pl osa.pl bij.pl orge.pl 345.pl)