  • 1. Data: 2009-03-27 11:22:39
    Temat: Jak online sprawdzić wagę (w bajtach) strony z obrazkami i innymi elementami?
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Stronę można zapisać przez przeglądarkę na dysku i tam sprawdzić, ile
    całość waży. A czy jest jakieś narzedzie online, które to mierzy? Mogłoby
    podawać jeszcze czas ładowania strony, ale najlepiej, aby nie walidowało
    strony ani nie sprawdzało nic innego.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 2. Data: 2009-03-27 11:25:50
    Od: yew <y...@q...dude>

    Tony pisze:
> [...]
    > podawać jeszcze czas ładowania strony, ale najlepiej, aby nie walidowało

    Czas ładowania jest zależny od łącza. Tu możesz sprawdzić co ile waży:
    http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/

    --
    yew

  • 3. Data: 2009-03-27 12:38:38
    Od: igrek <i...@i...cosmos>

    On piątek 27 marzec 2009 12:22, Tony wrote:

> [...]
    > podawać jeszcze czas ładowania strony, ale najlepiej, aby nie walidowało

    YSlow jako dodatek do FireBuga w Firefoksie.

    --
    igrek

  • 4. Data: 2009-03-27 13:53:38
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 12:25:50 +0100, yew napisał(a):

    > Czas ładowania jest zależny od łącza.

    Siur :]

    > Tu możesz sprawdzić co ile waży:
    > http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/

    Dzięki, dokładnie o to mi chodziło.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 5. Data: 2009-03-27 13:57:04
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 13:38:38 +0100, igrek napisał(a):

    > YSlow jako dodatek do FireBuga w Firefoksie.

    Chciałem zaprezentować wagę strony osobie, która mogłaby mieć problem ze
    sprawdzeniem objętości plików po zapisz jako w IE, daleko jej do Firefoxa i
    dodatków - ale dzięki.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 6. Data: 2009-03-27 15:18:13
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> wrote:

    > Dzięki, dokładnie o to mi chodziło.

    Tylko że to narzędzie liczy wagę wszystkich obrazków, do których są
    odnośniki w CSS, niezależnie od tego, czy akurat dany obrazek jest
    wykorzystywany na konkretnej podstronie. Więc waga wszystkich plików i
    czas ładowania strony wg. tego narzędzia nie zgadzają się z tym, co
    przeglądarka rzeczywiście pobiera. Lepiej nie pokazywać tych danych
    osobie nie obeznanej z tematem, bo potem trzeba będzie się tłumaczyć. :)

    bogi

    --
    Szukam kodera HTML/CSS:
    http://ofirmie.gratka.pl/kariera/artykul/410-1-webma

  • 7. Data: 2009-03-27 21:26:11
    Od: "gefek" <t...@s...wp.pl>

    In news:news:1vhl17majmacy$.qlgkiauzd3mu$.dlg@40tude.ne
    t, Tony wrote:
> [...]
    > podawać jeszcze czas ładowania strony, ale najlepiej, aby nie walidowało
    Firefix + WebDeveloper i masz w Information/View Document Size.
    Dostajesz informacje ile zajmuje html, obrazki, obiekty osadzone, skrypty, css i
    sumarycznie.
    --
    Grzesiek