  • 1. Data: 2009-03-27 10:59:06
    Temat: [CSS] Stopka zawsze na dole strony
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, mam problem. Otóż stopka, której rodzicem jest <body> , wędruje
    mi do góry strony (nie trzymie się na dole), gdy jest mało tekstu w
    bloku wyżej. Jak rozwiązać ten problem ? Czytałem gdzieś, że nadanie
    stopce position: absolute; bottom: 0; rozwiązuje problem, ale nie do
    końca, stopka trzymie się na dole, ale zjeżdża na bok (jest nie
    wyśrodkowana)

  • 2. Data: 2009-03-27 11:02:04
    Temat: Re: [CSS] Stopka zawsze na dole strony
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > końca, stopka trzymie się na dole, ale zjeżdża na bok (jest nie
    > wyśrodkowana)

    znasz szerokosc elementu ze stopka?
    no to ustaw margin-left i eft odpowiednio,
    przypisujac 50% odstepu i minus polowe
    szerokosci bloku.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2009-03-27 11:05:47
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    hazet pisze:
> [...]
    > stopce position: absolute; bottom: 0; rozwiązuje problem, ale nie do
    > końca, stopka trzymie się na dole, ale zjeżdża na bok (jest nie

    Może coś z tego pomoże:
    http://www.cssmania.pl/csswiki/index.php?title=Foote
    rInfo

    --
    Peter

  • 4. Data: 2009-03-27 11:13:31
    Od: hazet <h...@n...pl>

    rezist.com pisze:

    > znasz szerokosc elementu ze stopka?
    > no to ustaw margin-left i eft odpowiednio,
    > przypisujac 50% odstepu i minus polowe
    > szerokosci bloku.

    blok ma 760px.

    margin: 0 50%;

    i do tego mam jeszcze dodać połowe tego bloku ? to się nie może udać ;]
    i nie działa ;)
    //////////////////////
    z emulacją fixed dla IE6 to jest dużo zachodu.

  • 5. Data: 2009-03-27 11:16:51
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Peter May pisze:

    > Może coś z tego pomoże:
    > http://www.cssmania.pl/csswiki/index.php?title=Foote
    rInfo

    fixed tu nic nie da, nie pasuje. Stopka przecież będzie przykrywać dół
    strony po otwarciu , nie będzie ostępu i fatalnie to będzie wyglądać.

  • 6. Data: 2009-03-27 11:45:31
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Mar 2009 11:59:06 +0100, hazet napisał(a):

> [...]
    > stopce position: absolute; bottom: 0; rozwiązuje problem, ale nie do
    > końca, stopka trzymie się na dole, ale zjeżdża na bok (jest nie

    Jak masz stałą szerokość strony i stopki to możesz jej dać jeszcze po
    prostu dodatkową wartość left i ile tam potrzebujesz sobie daj jednostek ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2009-03-27 12:50:42
    Od: "W.S." <s...@d...pl>

    http://nadarzynski.net/tests/sztywnastopa/

    --
    W.S.

  • 8. Data: 2009-03-27 13:16:29
    Od: hazet <h...@n...pl>

    W.S. pisze:
    > Użytkownik "hazet" <h...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://nadarzynski.net/tests/sztywnastopa/
    >
    > --
    > W.S.

    W.S a daj teraz więcej tekstu niż mieści się na stronie w przewijaniu,
    zmniejsz stopkę o połowe i wyśrodkuj oraz odstep między stopką a
    kolorowymi blokami np. 20px. Nie da rady.

  • 9. Data: 2009-03-27 14:52:31
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    hazet pisze:

    rInfo

    > fixed tu nic nie da, nie pasuje. Stopka przecież będzie przykrywać dół
    > strony po otwarciu , nie będzie ostępu i fatalnie to będzie wyglądać.

    Pierwszy link z podanej listy "Stopki zawsze na dole kontenera":

    http://www.themaninblue.com/experiment/footerStickAl
    t/

    nie działa Ci?

    --
    Peter

  • 10. Data: 2009-03-27 16:41:55
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Peter May pisze:

    > Pierwszy link z podanej listy "Stopki zawsze na dole kontenera":
    >
    > http://www.themaninblue.com/experiment/footerStickAl
    t/

    > nie działa Ci?

    to nie zadziała, dodali tylko nowy blok (zbędnie).
    Dobra wyjście jeżeli blok wyżej nie ma tła, obramowania.
    W innym wypadku ... nie