  • 1. Data: 2009-03-27 10:57:54
    Temat: ó
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Jest sobie sajt, z jakimś CMS-em, bazą itd, niespecjalnie mam nad tym
    wszystkim władzę.
    Problem jest taki, że w kodzie widzę że znak ó jest prezentowany encją
    "&oacute;" - w przeglądarce jest to oczywiście przeźroczyste dla usera,
    więc nie powinno być problemu, zastanawia mnie jednak jak do encji
    podchodzi google..? Doczyta to ładnie jako polski znak, czy będzie
    grymasić?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-03-27 21:17:41
    Temat: Re: &oacute;
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Fri, 27 Mar 2009 10:57:54 -0000, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > więc nie powinno być problemu, zastanawia mnie jednak jak do encji
    > podchodzi google..? Doczyta to ładnie jako polski znak, czy będzie

    Zadziała.

    CMS zapewne niepotrzebnie używa htmlentities() zamiast htmlspecialchars(). Jak masz
    możliwość, zapuścić znajdź/zamień na całym kodzie i będzie po kłopocie.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-03-28 11:20:42
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 27 Mar 2009 21:17:41 -0000, porneL napisał(a):

    > Zadziała.
    >
    > CMS zapewne niepotrzebnie używa htmlentities() zamiast htmlspecialchars(). Jak masz
    możliwość, zapuścić znajdź/zamień na całym kodzie i będzie po kłopocie.

    Ja tam w sumie nie dowodzę, ale zasugeruję odpowiednim osobom Twoje
    rozwiązanie. Dzięki!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-03-28 12:01:50
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Kapsel pisze:

    masz możliwość, zapuścić znajdź/zamień na całym kodzie i będzie po kłopocie.

    > Ja tam w sumie nie dowodzę, ale zasugeruję odpowiednim osobom Twoje
    > rozwiązanie. Dzięki!

    Jeśli to dotyczy tylko "ó" to pewnie CMS używa TinyMCE, który ma w
    polskiej wersji językowej źle zmapowane &oacute;. Jeśli tak, to jakoś da
    się to w TinyMCE poprawić, ale już nie pamiętam gdzie...

    --
    Radek N.

  • 5. Data: 2009-03-29 18:43:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 13:01:50 +0100, Radek N. napisał(a):

    > Jeśli to dotyczy tylko "ó" to pewnie CMS używa TinyMCE, który ma w
    > polskiej wersji językowej źle zmapowane &oacute;. Jeśli tak, to jakoś da
    > się to w TinyMCE poprawić, ale już nie pamiętam gdzie...

    Nie tylko - FCKeditor też cierpi/cierpiał na tę przypadłość.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl