  • 1. Data: 2009-03-27 20:51:50
    Temat: IE8 za friko na nie-Windowsach
    Od: porneL <n...@p...net>

    Hint który się może przydać wszystkim trzem polskim makowym web developerom ;)

    Microsoft jest na tyle miły, że za friko rozdaje wirtualne maszyny z IE6, 7 i 8:
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fami
    lyId=21EABB90-958F-4B64-B5F1-73D0A413C8EF&displaylan
    g=en

    a Sun rozdaje VirtualBox:
    http://www.virtualbox.org/

    Po standardowym użeraniu się z bluescreenami:
    http://www.10voltmedia.com/blog/2008/12/screencast-i
    nstall-internet-explorer-on-osx-using-virtualbox/

    i wybrakowanymi driverami:
    http://www.virtualbox.org/ticket/3411#comment:3

    można na złość Microsoftowi odpalić IE8 ;)

    --
    regards, porneL

  • 2. Data: 2009-03-31 13:10:20
    Temat: Re: IE8 za friko na nie-Windowsach
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    porneL <n...@p...net> wrote:
> [...]
    >
    > i wybrakowanymi driverami:
    > http://www.virtualbox.org/ticket/3411#comment:3
    >
    > można na złość Microsoftowi odpalić IE8 ;)

    Gdyby ktoś potrzebował odpalić trzy różne wersje IE, to niestety tak
    prosto się nie da. Microsoft opublikował te obrazy z takimi samymi
    kluczami i nie da się zarejestrować w VirtualBoksie kilku jednocześnie.

    Trzeba konwertować vhd na vdi (zdaje się, że to łamie EULA)::
    http://stackoverflow.com/questions/55577/how-can-i-t
    est-my-web-pages-in-microsoft-internet-explorer-on-a
    -mac

    Trwa to długo, ale po kilku godzinach się udało i działa.

    bogi

    --
    Szukam koderów HTML/CSS:
    http://ofirmie.gratka.pl/kariera/artykul/410-1-webma

  • 3. Data: 2009-03-31 20:04:33
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Tue, 31 Mar 2009 14:10:20 +0100, Bogdan Baraszkiewicz
    <b...@g...com> wrote:

    > Gdyby ktoś potrzebował odpalić trzy różne wersje IE, to niestety tak
    > prosto się nie da.

    Można prościej - IE8 w Developer Tools ma emulację IE7 (i to całkiem niezłą - dziś
    trafiłem na bug, który był widoczny w trybie IE8 i znikał w trybie emulacji :),
    a IE6 chodzi natywnie dzięki Darwine/CrossOver (ten drugi instaluje dużo lepszą
    obsługę fontów).

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");