  • 1. Data: 2009-03-28 07:37:59
    Temat: facet.interia.pl - jak ściągnąć video na dysk?
    Od: Thiefunny <T...@g...com>

    Witam!

    Proszę o informację, jak ściągnąć video z serwisu facet.interia.pl na
    dysk?
    Próbowałem zwrzuc.pl, KeepVid, VideoDownloader i innych, ale nie mogę
    znaleźć czegoś co działałoby na ten serwis.

    Uprzejmie proszę o pomoc, mam nadzieję, że trafiłem na dobrą grupę,
    jeśli nie, proszę o informację, gdzie takie pytanie będzie trafniej
    zadać?

    Pozdrawiam,
    Thiefunny

  • 2. Data: 2009-03-28 07:40:11
    Temat: Re: facet.interia.pl - jak ściągnąć video na dysk?
    Od: Thiefunny <T...@g...com>

    > Proszę o informację, jak ściągnąć video z serwisu facet.interia.pl na
    > dysk?

    Dodam, że chodzi mi o ten film:
    http://facet.interia.pl/dobry-humor/lansuj-kabarety/
    news/kabaret-dasza-von-yock,1276990,5942

    Pozdro,
    Thiefunny

  • 3. Data: 2009-03-28 09:52:41
    Od: Colin <m...@g...com>

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/3006

  • 4. Data: 2009-03-28 12:26:26
    Od: olo <o...@n...com>

    Thiefunny pisze:
> [...]
    >
    > Uprzejmie proszę o pomoc, mam nadzieję, że trafiłem na dobrą grupę,
    > jeśli nie, proszę o informację, gdzie takie pytanie będzie trafniej

    witam

    U mnie daje rade w firefoxie po prostu flashgot. Jak jest jakies wideo
    to na dole w pasku pojawia się ikonka dyskietki. Nie znalazlem na razie
    serwisu ze streamoanym wideo z którym by sobie nie poradził. Ten z
    Twojego drugiego posta da rade sciagnąć (sprawdzalem)

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!