  • 1. Data: 2009-03-06 10:08:04
    Temat: [HP PS C5280] kalibracja
    Od: "==PiNo==" <P...@p...pl>

    Czy w urządzeniu wielofunkcyjnym problem z wydrukiem przy jakości "szybka
    robocza" polegający na "schodkowaniu" linii pionowych to normalne? Przy
    jakości "szybka ekonomiczna" nie ma tego problemu i linie są drukowane
    poprawnie. W opcjach sterownika nie ma jak to było w starszych urządzeniach
    HP wybierania cyferki i literki, które najbardziej prezetowały poprawną
    jakośc wydruku.
    --
    Pozdr.
    ==PiNo==

  • 2. Data: 2009-03-06 19:32:19
    Temat: Re: [HP PS C5280] kalibracja
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "==PiNo==" <P...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprawnie. W opcjach sterownika nie ma jak to było w starszych
    > urządzeniach HP wybierania cyferki i literki, które najbardziej
    Nastepnym krokiem w rozwoju kalibracji urz. wielof. hp bylo drukowanie
    sobie
    przy pierwszym uruchomieniu strony testowej ktora nalezalo potem zeskanowac
    - nie wiem czy tak jest w twoim modelu ale podejrzewam ze tak - co jest
    napisane w instrukcji?

  • 3. Data: 2009-03-08 09:35:04
    Od: "==PiNo==" <P...@p...pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zeskanowac
    > - nie wiem czy tak jest w twoim modelu ale podejrzewam ze tak - co jest

    Owszem, tak było zrobione. Czyli jednak powinienem zgłosić do reklamacji ??

  • 4. Data: 2009-03-08 15:02:01
    Od: "==PiNo==" <P...@p...pl>

    > Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem, tak było zrobione. Czyli jednak powinienem zgłosić do reklamacji
    > ??

    Czy można jeszcze raz tą kalibrację "wymusić" nie reinstalując sterowników i
    całego softu?

  • 5. Data: 2009-03-09 22:15:54
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    > Użytkownik "==PiNo==" <P...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy można jeszcze raz tą kalibrację "wymusić" nie reinstalując sterowników
    > i całego softu?

    Sprobuj wyjac i wlozyc ponownie kartridze z atramentem

  • 6. Data: 2009-03-11 19:19:34
    Od: "==PiNo==" <P...@p...pl>

    > Użytkownik "==PiNo==" <P...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Sprobuj wyjac i wlozyc ponownie kartridze z atramentem

    Nic to nie dało :( Z menu drukarki też nie ma możliwości "wymuszenia"
    kalibrowania.

  • 7. Data: 2009-04-12 17:28:52
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 06.03.2009 11:08, ==PiNo== pisze:
    > Czy w urz?dzeniu wielofunkcyjnym problem z wydrukiem przy jako?ci "szybka
    > robocza" polegaj?cy na "schodkowaniu" linii pionowych to normalne? Przy

    W każdej drukarce atramentowej należy liczyć się z tym, że
    w najszybszym trybie wydruku pionowe linie będą rozjechane.

    > poprawnie. W opcjach sterownika nie ma jak to by?o w starszych urz?dzeniach
    > HP wybierania cyferki i literki, które najbardziej prezetowa?y poprawn?
    > jako?c wydruku.

    Te kalibracje dotyczą głównie wydruku w trybie średniej i
    najwyższej jakości.

    Skoro sam się decydujesz na wydruk złej jakości (bo szybki i
    roboczy), to nie wiem, w czym problem :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |