  • 1. Data: 2009-03-06 08:37:28
    Temat: Jaki notebook dla kobiety?
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Mam nastepujace pytanie:
    Jakiej marki notebooka powinna kupic sobie kobieta, ktora bedzie go
    wykorzystywala glownie do sluchania muzyki, przegladania stron, czytania
    maili, Skype'a, GG, ogladania filmow i Office'a?
    Jak widac wydajnosc nie jest kwestia szczegolnie wazna. Wazna jest
    natomiast cena, awaryjnosc, jakosc wykonania, czas pracy na baterii,
    przydaloby sie zeby mial kamere i mikrofon wbudowane.

    Oprocz marki mozecie oczywiscie podac propozycje konkretnych modeli.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-03-06 11:35:56
    Temat: Re: Jaki notebook dla kobiety?
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "jijomo" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przydaloby sie zeby mial kamere i mikrofon wbudowane.
    > Oprocz marki mozecie oczywiscie podac propozycje konkretnych modeli.

    HP6530b

    --
    Pawe

  • 3. Data: 2009-03-06 12:58:53
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Paweł pisze:

    > HP6530b

    Dzieki, ale za drogi :)

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2009-03-06 14:50:20
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Dzieki, ale za drogi :)

    za 2700 kupisz.
    Ostatnio w firmie kupiliśmy kilka 14" HP6530b i 15" HP6730b.
    Ten drugi jest już o jakiś 1000 droższy. Poza tym to bardzo przyzwoite
    sprzęty, z wbudowaną kamerą, czytnikiem lini papilarnych, modemem HDSPA.
    Minusem jest karta zintegrowana grafiki.Ale zastosowaniom, które wymieniłeś
    to nie przeszkadza.

    --
    Pawe

  • 5. Data: 2009-03-06 15:13:50
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Paweł pisze:

> [...]
    > sprzęty, z wbudowaną kamerą, czytnikiem lini papilarnych, modemem HDSPA.
    > Minusem jest karta zintegrowana grafiki.Ale zastosowaniom, które

    Są jakieś notebooki, które nie mają zintegrowanej grafiki? O.O

  • 6. Data: 2009-03-06 15:31:45
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

    > Są jakieś notebooki, które nie mają zintegrowanej grafiki? O.O

    A gdzie takie stwierdzenie wyczytałeś w poście przedpiścy? Mogło mu na
    przykład chodzić o to, że mogłaby być lepsza albo mieć koleżankę :)

    --
    tbr

  • 7. Data: 2009-03-06 16:03:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Tiber pisze:

    > A gdzie takie stwierdzenie wyczytałeś w poście przedpiścy? Mogło mu na
    > przykład chodzić o to, że mogłaby być lepsza albo mieć koleżankę :)

    "Minusem _jest_ karta zintegrowana grafiki" Czyli plusem jest karta
    grafiki nie zintegrowanej.

  • 8. Data: 2009-03-06 17:39:57
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    BQB wrote:

    > "Minusem _jest_ karta zintegrowana grafiki"

    Geez, "jest" niekoniecznie musi znaczyć "jest obecność". A i wtedy
    niewiadomo, bo eliptycznie może umknąć słówko "tylko".

    > Czyli plusem jest karta
    > grafiki nie zintegrowanej.

    Dośpiewane. Ja nie mówię co "przepiśca miał na myśli", ja ci jak
    polonista tłumaczę, że nie możesz wiedzieć jakie karty trzyma kolega.

    --
    tbr

  • 9. Data: 2009-03-06 21:56:59
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** jijomo <l...@o...pl> wrote:

    > Witam. Mam nastepujace pytanie: Jakiej marki notebooka powinna kupic sobie
    > kobieta,

    Niebieskiego.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 10. Data: 2009-03-07 05:34:50
    Od: "x4y4" <x...@o...pl>

    > Hmmm... moze rozowy?

    no coz nie bedac sexista mysle, ze mozna by pokusic sie o zdefiniowanie
    komputera z zastosowaniem dla plci pieknej.
    Musi byc lekki, zeby go mozna bylo na kolankach na wersalce ulozyc, w
    kolorze najlepiej bialym lub rozowym lub innym byle nie czarnym (a fee
    wszelkie lenovo seria R i T)
    Design tez musi odgrywac niebagatelna role czyli cacy HP szczegolnie
    Pavillon. Im mniej gadzetow typu odciski palcow, identyfikacja twarzy i
    logowanie z podawaniem jakiegos tam hasla tym lepiej. Baterie rzeczywiscie
    musza wystarczyc na minimum 3 godziny nieprzerwanego ogladania Allegro.
    A teraz modele:
    Zastanawiam sie nad netbookami Asus, MSI WInd itp, i wszystko jakby
    przemawia za tego rodzajem sprzetu. Ale niestety IMHO ekran to glowna wada
    tego ustrojstwa. 10 cali to malo, a rozdzielczosc 1024 na 700 niestety
    sprawia wrazenie niekorzystnej malosci ekranu.
    Kiedys Vobis mial w swojej ofercie Toshibe R400 tabet i chyba takie cos
    byloby w sam raz. Wtedy cena tego to okolo 3 tys.
    Mialem go przez 3 miesiace i wrazenie bardzo, bardzo korzystne; ekran na
    ledach niebywale czytelny bateria oki.
    Wlasciwie to moj obiekt doswiadczalny na przykladzie ktorego dokonalem tej
    empirycznej analizy najepiej czul starenka Toshibe R100 z podwojna bateria
    (okolo 5 godzin pracy) z waga 1,2 kg. Nie przewszkadzala wielkosc, a raczej
    malosc dysku 40 Gb, brak napedu i takie tam. Wszystko rekompesowala waga a
    raczej jej "malosc" i niesamowita jak na 12 cali czytelnosc ekranu.

    Hehe tak mnie naszlo na filozofie, ;-) Potraktuj z przymrozeniem te wywody

    zdrowko
    x4y4