  • 11. Data: 2024-02-02 20:19:18
    Temat: Re: HUB USB
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 10:44, Trybun pisze:
    > Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej?

    https://www.x-kom.pl/p/1171120-stacja-dokujaca-do-la
    ptopa-baseus-unionjoy-17-port.html

    Jedyna wada: podatny na ataki hakerskie (np. gdy udostępnia się przez
    niego sieć Internet ze sprytnego tel.).

  • 12. Data: 2024-02-02 20:20:57
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 2.02.2024 o 20:19, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > https://www.x-kom.pl/p/1171120-stacja-dokujaca-do-la
    ptopa-baseus-unionjoy-17-port.htm

    Jest:
    > Jedyna wada: podatny na ataki hakerskie (np. gdy udostępnia się przez
    > niego sieć Internet ze sprytnego tel.).

    Powinno być:
    Jedyna wada: podatny na ataki chamskich krakterów (np. gdy udostępnia
    się przez niego sieć Internet ze sprytnego tel.).

  • 13. Data: 2024-02-03 10:33:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:l24tkpFsle7U2@mid.individual.net>
    user Jacek Marcin Jaworski pisze tak:

> [...]
    > Jedyna wada: podatny na ataki chamskich krakterów (np. gdy
    > udostępnia się przez niego sieć Internet ze sprytnego tel.).

    Mam podobną stację dokującą della. Podobno obraz ekranu leci przez
    kabel usb c softwareowo i bez oprogramowannia na laptopie nie działa.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 14. Data: 2024-02-03 23:58:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Feb 2024 09:33:43 GMT, PiteR napisał(a):

    > in <news:l24tkpFsle7U2@mid.individual.net>

    > Mam podobną stację dokującą della. Podobno obraz ekranu leci przez
    > kabel usb c softwareowo i bez oprogramowannia na laptopie nie działa.

    Dellowska stacja działa z dowolnym urządzeniem, które przesyła obraz przez
    USB-C, w tym ze smartfonami.
    Z tym, że testowałem tylko na dwóch modelach: WD19TB i WD22TB4.
    Przypuszczam, że tu chodzi o protokół HDMI i być może tryb pracy
    Thunderbolt.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2024-03-10 19:13:26
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Fri, 26 Jan 2024 10:44:32
    From: Trybun
    > Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej? W
    > przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które
    > popracują dłużej? U tych które posiadam bezproblemowa praca to jakieś
    > parę miesięcy, następnie zaczynają się rozłączenia, do stopnia że hub
    > dłużej martwy niż żywy, czyli nieużytku stosowanego. A może to
    > instalacja fotowoltaiczna tak je psuje?

    Ja od dłuższego czasu używm Natec Triton, ale już nie ma takich na
    Allegro:
    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/natec-triton-hu
    b-usb-3-0-superspeed-4-porty-cena-specyfikacja.html

    Przedstawia się jako:
    05e3:0612 Genesys Logic, Inc. Hub

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://fedoraproject.org
    Deep in the human unconscious is a pervasive need for a logical universe that

  • 16. Data: 2024-03-11 14:30:30
    Od: abs <n...@w...pl>

    W dniu 26.01.2024 o 10:44, Trybun pisze:
    > Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej?

    Poszukaj D-Linka z zasilaczem.