  • 1. Data: 2020-06-18 23:02:43
    Temat: SSD 1TB
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Widzę, że są jakieś okazje po 400zł.

    Rakieta mi nie jest potrzebna -- trwały i bez jakichś ewidentnie słabych
    punktów.

    Co brać?

  • 2. Data: 2020-06-18 23:17:21
    Temat: Re: SSD 1TB
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 18/06/2020 22:02, r...@k...pl wrote:
    > Widzę, że są jakieś okazje po 400zł.
    >
    > Rakieta mi nie jest potrzebna -- trwały i bez jakichś ewidentnie słabych
    > punktów.
    >
    > Co brać?

    Jedynie taki, który ma wewnętrzny DRAM. Poczytaj benchmarki i recenzje
    tego sprzętu, zobaczysz, dlaczego te bez DRAM to garbage...

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2020-06-19 15:47:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1hlnef199i8jvc95j6id8g068bb6qm7s65@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Widzę, że są jakieś okazje po 400zł.

    gdzie? chyba nie mówisz o a?
    Jaki wybór?

    Samsung za 400zł to chyba nie będzie.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2020-06-20 10:14:51
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

    No może nie za 400 ale "około 400" ;) tutaj: https://tinyurl.com/ydy72fh9

    --
    pozdrawiam,
    __________

  • 5. Data: 2020-06-20 10:17:59
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 18.06.2020 o 23:02, r...@k...pl pisze:

    > Co brać?

    Czego nie brać:
    W grudniu kupiłem PNY CS900 o pojemności 960GB, po kilku tygodniach
    odczyt w miejscach, gdzie były dane systemowe spadł z kilkuset do kilku-
    kilkunastu MB/sek i system zaczął mulić jak na talerzowym 5400 obr

    Po odświeżeniu dysku programem , który czyta sektory, kasuje i ponownie
    zapisuje tą samą zawartością kondycja wróciła... na kilka tygodni.

  • 6. Data: 2020-06-20 10:54:24
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 20 Jun 2020 10:17:59 +0200, zhbick wrote:

> [...]
    >
    > Po odświeżeniu dysku programem , który czyta sektory, kasuje i ponownie
    > zapisuje tą samą zawartością kondycja wróciła... na kilka tygodni.

    Zawsze mnie bawi jak ktoś myśli, że przycwaniakuje i kupi "niby to samo",
    ale za połowę ceny, a potem zdzwiwiony, że to się nadaje jedynie na
    śmietnik, kasa już stracona a i tak trzeba kupić drugi raz, tylko już bez
    kombinacji :-)

    Słyszeli o takim powiedzeniu: "biednego nie stać na tanie zakupy"? Jego
    sens uderza w tego rodzaju "oszczędności".

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 7. Data: 2020-06-20 10:59:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5eedc584$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    user gajowy pisze tak:

    > No może nie za 400 ale "około 400" ;) tutaj:
    > https://tinyurl.com/ydy72fh9

    Czy to reguła, że dysk PCIe to pcb plus M2?

    który lepiej kupić z tych dwóch jako mniej problemowy?

    https://www.x-kom.pl/p/548296-dysk-ssd-plextor-512gb
    -pcie-nvme-aic-m9py-plus.html
    https://www.x-kom.pl/p/477778-dysk-ssd-samsung-500gb
    -m2-pcie-nvme-970-evo-plus.html

  • 8. Data: 2020-06-20 11:14:51
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 20.06.2020 o 10:54, Roman Tyczka pisze:

> [...]
    > ale za połowę ceny, a potem zdzwiwiony, że to się nadaje jedynie na
    > śmietnik, kasa już stracona a i tak trzeba kupić drugi raz, tylko już bez

    Jestem na tyle świadomym userem, że nie stanowi dla mnie problemu
    uruchomienie RefreshDiska raz na 3 miesiące (to tylko kliknięcie ikonki)
    a 349 zł za 960GB SSD do komputera na SandyBridge uważam za dobrą cenę.

    W tym sprzęcie założenie było takie, że ma pracować BEZGŁOŚNIE.

    > Słyszeli o takim powiedzeniu: "biednego nie stać na tanie zakupy"? Jego
    > sens uderza w tego rodzaju "oszczędności".

    Akurat w sprawach komputerowych można oszczędzić sensownie. Słyszałeś o
    komputerach poleasingowych? :)

  • 9. Data: 2020-06-21 12:12:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    zhbick napisał(a) w wiadomości: <5eedd38b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Akurat w sprawach komputerowych można oszczędzić sensownie. Słyszałeś o
    >komputerach poleasingowych? :)

    Tu można oszczędzić, ale chyba nie na jego dysku poleasingowym?
    Chociaż zależy jak był używany i jaki był na nim system.
    Jak z autem...

    Arek

  • 10. Data: 2020-06-28 19:58:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-20 o 10:54, Roman Tyczka pisze:
    > Słyszeli o takim powiedzeniu: "biednego nie stać na tanie zakupy"? Jego
    > sens uderza w tego rodzaju "oszczędności".

    No to jaki kupić 250 GB, aby być zadowolonym przez kilka lat?
    Miał być taki, ale po tym wątku sam nie wiem.
    Crucial 250GB 2,5" SATA SSD MX500

    Robert