  • 1. Data: 2020-06-17 10:11:25
    Temat: Sprzęt do Photoshop'a
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Do grafiki 2D ma to służyć. Ja mam mgliste pojęcie o obecnych trendach.
    Może ktoś spojrzy poniżej i może coś doradzi?

    AMD Ryzen 5 3600
    Radeon RX 590 GAMING 8GB
    B450 Tomahawk Max
    HyperX 32GB (2x16GB) 3200MHz CL16 Fury
    SilentiumPC Supremo M2 550W
    WD BLUE 1TB 7200obr. 64MB
    Crucial 250GB 2,5" SATA SSD MX500

    Robert

  • 2. Data: 2020-06-17 10:43:30
    Temat: Re: Sprzęt do Photoshop'a
    Od: miab <m...@w...pl>

    > Do grafiki 2D ma to służyć.

    Chyba każdy działający komputer?

    miab

  • 3. Data: 2020-06-17 11:05:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-17 10:11, Robert Wańkowski wrote:
    > Do grafiki 2D ma to służyć. Ja mam mgliste pojęcie o obecnych trendach.
    > Może ktoś spojrzy poniżej i może coś doradzi?

> [...]

    Photoshop akurat jest relatywnie mało wymagający wobec procesora, karty
    graficznej i pamięci, natomiast absolutnie ma być szybki dysk SSD,
    inaczej potrafi bardzo przymulić.

  • 4. Data: 2020-06-17 11:36:08
    Od: z <...@...pl>

    Warto kupować szybkie SSD M2?

    Np. Plextor 256GB M.2 PCIe NVMe M9PeGN

    https://www.x-kom.pl/p/415135-dysk-ssd-plextor-256gb
    -m2-pcie-nvme-m9pegn.html

    Cena już nie jest zaporowa. Będzie widać różnicę?

  • 5. Data: 2020-06-17 12:09:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 10:43, miab pisze:

    > Chyba każdy działający komputer?

    Ale niektóre filtry czy efekty są wymagające.
    Tak samo duże znaczenie ma płynność ruchów pędzla.

    Robert

  • 6. Data: 2020-06-17 12:12:33
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-06-17 11:36, z wrote:
    > Warto kupować szybkie SSD M2?
    >
    > Np. Plextor 256GB M.2 PCIe NVMe M9PeGN
    >
    > https://www.x-kom.pl/p/415135-dysk-ssd-plextor-256gb
    -m2-pcie-nvme-m9pegn.html

    > Cena już nie jest zaporowa. Będzie widać różnicę?

    Nie wiem, nie miałem możliwości sprawdzić. Chyba zależy od tego, do
    czego jest potrzebny. Photoshop tworzy dużo plików tymczasowych i tam
    bardziej niż prędkości zapisu/odczytu liczy się szybki czas dostępu.