  • 1. Data: 2021-08-05 11:25:11
    Temat: Heyah 01
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    już rok mija kiedy korzystam z usługi subskrypcyjnej w Heyah. W wersji 1 usługi
    opłata była (jest) pobierana co 2 m-ce, wysokość opłaty 39PLN. Ten model w
    Regulaminie został zagwarantowany na okres 12 m-cy, ktore właśnie w moim przypadku
    upływają. Obecne wersja subskrypcji ma usługę płatną co miesiąc, po 19,99PLN.
    Czy ktoś z Was korzysta z wersji 1 usługi? Umowa mówiła o cyklicznej płatności 39 PLN
    co miesiąc, więc w porównaniu z aktualną ofertą nieco drogo. T-Mobile zapewnia
    werbalnie, że żadnych zmian nie będzie, ale w mojej historii współpracy z nimi, kilka
    razy się rozminęli z prawdą, więc wolałbym potwierdzić w niezależnym źródle jaka jest
    praktyka naliczania opłaty po 12 m-cach?
    Stara usługa ma dodatkowy benefit w postaci podwojonego limitu w roamingu na terenie
    UE i z tego powodu chciałbym ją zatrzymać :D.

    MK

  • 2. Data: 2021-08-12 08:50:18
    Temat: Re: Heyah 01
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    czwartek, 5 sierpnia 2021 o 11:25:12 UTC+2 Mac Ka napisał(a):

> [...]
    > Stara usługa ma dodatkowy benefit w postaci podwojonego limitu w roamingu na
    terenie UE i z tego powodu chciałbym ją zatrzymać :D.

    Raportuje, że 'starzy' uzytkownicy są rozliczani na 'starych' zasadach. Subskrypcja
    sie odnowila na 60 dni z opłata 39 PLN.

    MK