  • 1. Data: 2021-08-04 10:30:58
    Temat: Internet Monitoring
    Od: "kawalerka poznan.winogrady" <k...@g...com>

    Czy możecie mi polecić, z którego operatora skorzystać, jeżeli potrzebuję kartę SIM i
    internet (tylko internet) do monitoringu?

    Najlepiej, żeby to był Plus lub operator korzystający z infrastruktury Plusa, (ale
    nie Play, bo to była rozpacz).
    Plus ma u mnie jako jedyny dobry zasięg.
    W telefonach mamy a2mobile.

    SIM i internet do rzadkiej, sporadycznej kontroli tego, co dzieje się w monitorowanym
    obszarze. Normalnie pracuje non-stop rejestrator.
    Czyli zużycie danych będzie znikome, dwa telefony mają dostęp do rejestratora, jak
    się komuś zachce i przypomni, to zobaczy co się dzieje.

    a2mobile za 12,90 na miesiąc to pakiet 5GB a później lejek. Ta ilość GB moim zdaniem
    wystarczy. Czy jest coś korzystniejszego pracującego na nadajnikach Plusa?

    Są jakieś zestawienia, które pakiety, oferty, karty, plany są najkorzystniejsze?

    majka

  • 2. Data: 2021-08-04 11:00:50
    Temat: Re: Internet Monitoring
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.08.2021 o 10:30, kawalerka poznan.winogrady pisze:
> [...]
    >
    > Są jakieś zestawienia, które pakiety, oferty, karty, plany są najkorzystniejsze?

    Osobiście nawet korzystam na jednej z instalacji z Aero2 (nadajniki
    Plus) do monitoringu, co kosztuje mnie 5zł/mies. Do monitoringu
    wystarcza, pomimo że Aero2 nie pracuje w tej opcji z LTE. Demonem
    prędkości to nie jest ale działa już od 2 lat stabilnie i zupełnie
    wystarcza. Możesz od tego zacząć, tym bardziej że na start wydasz ok
    30zł (zakup karty). Kupowanie pakietu 3Giga/mies/5zł jest potrzebne
    tylko po to, żeby nie wpisywać captcha i mieć prędkość 3G. Jest możliwe
    wykupienie kilku pakietów naraz lub subskrypcja.https://aero2.pl/

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-08-05 02:18:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-04 o 10:30, kawalerka poznan.winogrady pisze:
    > a2mobile za 12,90 na miesiąc to pakiet 5GB a później lejek. Ta ilość GB moim
    zdaniem wystarczy. Czy jest coś korzystniejszego pracującego na nadajnikach Plusa?

    Zmień na 19 zł (jak przelew z konta to 20 zł płacisz na plusa. bo nie ma
    opcji 19 zł. Pieniądze Ci nie uciekną)
    Czyli 19 zł "Na wszystko" to i internet będzie lepszy.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-08-11 10:30:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-08-05 o 02:18, Animka pisze:

    > Zmień na 19 zł (jak przelew z konta to 20 zł płacisz na plusa. bo nie ma
    > opcji 19 zł. Pieniądze Ci nie uciekną)
    > Czyli 19 zł  "Na wszystko" to i internet będzie lepszy.

    Internet będzie taki sam (pomijając jego wielkość, która jest dla
    pytającego obojętna).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2021-08-11 19:47:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-11 o 10:30, Liwiusz pisze:

    > Internet będzie taki sam (pomijając jego wielkość, która jest dla
    > pytającego obojętna).

    Możliwe, rzadko w telefonie korzystam.
    Trochę GB mi dołożyli, ale to dla mnie nieistotne.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-08-12 20:45:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.08.2021 o 10:30, kawalerka poznan.winogrady pisze:
    > Czy możecie mi polecić, z którego operatora skorzystać, jeżeli potrzebuję kartę SIM
    i internet (tylko internet) do monitoringu?
    idź na allegro napisz internet gsm, kup sobie kartę sim za ...np
    50złotych. będziesz wiedziała na jak długo to wystarczy.... dni czy
    gigabajtów. ja kupuję 100giga za 45zł od orange.

    ToMasz

  • 7. Data: 2021-08-14 13:08:05
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 12.08.2021 o 20:45, ToMasz pisze:
    > idź na allegro napisz internet gsm, kup sobie kartę sim za ...np
    > 50złotych. będziesz wiedziała na jak długo to wystarczy.... dni czy
    > gigabajtów. ja kupuję 100giga za 45zł od orange.
    >
    > ToMasz

    Jak długo działa takie 100 GB i co z rejestracją numeru?

  • 8. Data: 2021-08-14 18:31:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.08.2021 o 13:08, trybun pisze:

    > Jak długo działa takie 100 GB i co z rejestracją numeru?

    numer rejestrowany jest na kupującego, potem machlojka z nabiciem
    gigabatami i za 3 dni masz kartę sim. (z fakturą, wiec niema ściemy)
    mnie to wystarcza na 3-4 miesiace, ale jako internet stacjonarny i
    monitoring.

    Virgin mobile rozdaje 100 giga za darmo dla nowych, albo za 10zł dla
    obecnych klientów. o ile wiem, można ich przełączyć na tmoblie bez
    ograniczenia prędkości

    ToMasz

  • 9. Data: 2021-08-15 09:08:33
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 14.08.2021 o 18:31, ToMasz pisze:

> [...]
    >
    > Virgin mobile rozdaje 100 giga za darmo dla nowych, albo za 10zł dla
    > obecnych klientów. o ile wiem, można ich przełączyć na tmoblie bez

    Dzięki za info odnośnie Orange. Jestem przeddzień przed zmianą operatora
    na internet mobilny a to wydaje się być niezłą ofertą.

    Natomiast odnośnie VM to zdaje się ten operator pełną prędkość uzyskuje
    tylko na macierzystych przekaźnikach Play. Zresztą sam Play też ma w
    roamingu tylko 3G.  A  "Internet na kartę" tego operatora w roamingu
    innych sieci jest w ogóle niedostępny, nawet po GPRS.