  • 1. Data: 2021-06-07 23:27:26
    Temat: Prad 3
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Znowu coś się działo bo od 19 do 21 mielismy energię na giełdzie po
    1400zł/MWh
    A to dopiero lato się zaczyna :(

    https://www.pse.pl/home

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2021-06-15 18:42:44
    Temat: Re: Prad 3
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 7 Jun 2021 23:27:26 +0200, Janusz wrote:
    > Znowu coś się działo bo od 19 do 21 mielismy energię na giełdzie po
    > 1400zł/MWh
    > A to dopiero lato się zaczyna :(
    >
    > https://www.pse.pl/home

    Gdzie tam sa ceny gieldowe?

    A tu jeszcze Czesi, wbrew zlotoustemu, domagaja sie kary dla nas za
    prace Turowa,
    a negocjowac z nimi ma m.in. Sasin :-(

    J.

  • 3. Data: 2021-06-16 00:01:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 15.06.2021 18:42 you wrote:

    > Gdzie tam sa ceny gieldowe? A tu jeszcze Czesi, wbrew zlotoustemu,
    > domagaja sie kary dla nas za prace Turowa, a negocjowac z nimi ma
    > m.in. Sasin :-(

    Gdzieś mi jeszcze przemknął artykuł, że w Jaworznie nowy blok też miał
    jakieś problemy z młynem. Coś tam się zapaliło ale udało własnymi
    siłami.
    Plus jakieś niekompetentne gamonie w obsłudze że Rafako chciało
    wypowiedzieć gwarancję na blok.

    Ojojoj.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2021-06-16 12:39:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-06-15 o 18:42, J.F pisze:

    > Gdzie tam sa ceny gieldowe?
    No masz poniżej mapy polski z przepływami są z lewej planowana i
    aktualna moc a z prawej masz wykresy słupkowe ceny energi na rynku
    rozliczeniowym.

    > A tu jeszcze Czesi, wbrew zlotoustemu, domagaja sie kary dla nas za
    > prace Turowa,
    > a negocjowac z nimi ma m.in. Sasin :-(
    I dobrze im, olewali czechów i dopiero kara zmusza ich do działania co
    nie zmienia faktu że czesi też swoje mają za skórą.

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2021-06-16 12:58:24
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/06/2021 17:42, J.F wrote:

    > Gdzie tam sa ceny gieldowe?
    >
    > A tu jeszcze Czesi, wbrew zlotoustemu, domagaja sie kary dla nas za
    > prace Turowa,
    > a negocjowac z nimi ma m.in. Sasin :-(
    >
    > J.

    Wysylaja tam Sasina bo wiedza, ze sprawa i tak jest przgrana.

  • 6. Data: 2021-06-17 16:25:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    'Turów: Vast Polish coal mine infuriates the neighbours':
    www.bbc.com/news/world-europe-57484009

    A zupełnie nie na temat:
    'European nations have come and gone, but for more than 1,500 years, a
    Slavic-speaking ethnic minority has remained inside Germany':
    www.bbc.com/travel/story/20210615-sorbs-the-ethnic-m
    inority-inside-germany

    -----