  • 1. Data: 2009-03-26 17:07:55
    Temat: IE 8 - Web Slice - specyfikacja tworzenia
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Witam !!

    Gdzie mozna znalezc specyfikacje tworzenia "Web Slice" dla IE 8.
    Niestety nic nie znalazlem poprzez Googla ...

    Max

  • 2. Data: 2009-03-26 23:03:00
    Temat: Re: IE 8 - Web Slice - specyfikacja tworzenia
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE>

    > Gdzie mozna znalezc specyfikacje tworzenia "Web Slice" dla IE 8.
    > Niestety nic nie znalazlem poprzez Googla ...

    Podejrzyj sobie jak to robią inni.

    A stronie gdzie ją instalujesz wstawiasz parę div-ów w określonymi
    classami, szukaj ciągów: hslice i entry-content.

    A potem robisz skrypt który tworzy kanał dystrybucji informacji ;)
    czytaj: generuje taką mini stronkę w zwykłym HTML-u.

    Gdzieś czytałem jakie są zalecenia MS, było coś ze marginesy min 10px
    a szerokość chyba nie większa niż 400px.

    Jak to wygląda w praktyce masz poniżej:

    http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/ie_webslice_
    data.php?item_id=590273944
    http://www.gazeta.pl/aliasy/hp/IE8_feed_sport.htm
    http://www.proline.pl/proline-web-slice.php

  • 3. Data: 2009-03-26 23:15:43
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 26.03.2009, Wicek007 <w...@s...pl.VALIDATE> wroted:

    > Gdzieś czytałem jakie są zalecenia MS, było coś ze marginesy min 10px
    > a szerokość chyba nie większa niż 400px.

    Cały Microsoft. Zupełnie niechcący wynajdują coś, co zupełnie
    przypadkiem znowu jest uwiązane do sztywnych fizycznych wymiarów.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing