  • 1. Data: 2009-03-26 23:48:54
    Temat: Ile polskich stron jest w UTF-8?
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    Witam,

    Czy znacie jakieś statystyki, podobne do ranking.pl, ktore pokazalyby w jakich
    kodowaniach sa tworzone polskojezyczne strony? Nie koniecznie nawet jak sie to
    zmienia w czasie, wystarczy mi aktualny stan, z grubsza. A nawet konkretniej -
    jaki % stron jest dzis w UTF-8? I czy rośnie?

    Dzieki,

    latet

  • 2. Data: 2009-03-27 00:28:09
    Temat: Re: Ile polskich stron jest w UTF-8?
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 26 Mar 2009 23:48:54 -0000, Latet <x...@s...pl> wrote:

> [...]
    > nawet jak sie to zmienia w czasie, wystarczy mi aktualny stan, z
    > grubsza. A nawet konkretniej - jaki % stron jest dzis w UTF-8? I czy

    http://googleblog.blogspot.com/2008/05/moving-to-uni
    code-51.html

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-03-27 07:40:13
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > http://googleblog.blogspot.com/2008/05/moving-to-uni
    code-51.html

    O, super! I jakie optymistyczne. Tylko czy ten przełom dokonał się już także na
    stronach polskich?

    latet

  • 4. Data: 2009-03-27 07:51:52
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > http://googleblog.blogspot.com/2008/05/moving-to-uni
    code-51.html

    A ciekawe jak wygladaja te trendy w przypadku kodowania e-maili?

    Fajnie tez by bylo obejrzec jak sie zmieniają proporcje e-maili plaintext vs.
    html....

    Pozdrawiam,

    latet

  • 5. Data: 2009-03-27 11:27:11
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Latet pisze:
    code-51.html

    > O, super! I jakie optymistyczne. Tylko czy ten przełom dokonał się już
    > także na stronach polskich?

    Do czego tobie ta wiedza? Ja nie oglądam się na innych, tylko używam UTF-8.

    artur