  • 1. Data: 2011-06-08 17:22:06
    Temat: IPv6 Day
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Witam

    Dziś światowy dzień IPv6 a na polipie cicho w tej sprawie....a to chyba
    ważna kwestia dotycząca polskiego Internetu?

    Ciekaw jestem jak przygotowujecie się do urochomienia IPv6, szczególnie
    jeśli chodzi o dostawców łącz abonenckich

    Mam nadzieję, że zainicjowałem ważny temat!

    Paweł

  • 2. Data: 2011-06-08 18:23:09
    Temat: Re: IPv6 Day
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzieki, Pawel, za post o tresci:
    > Witam
    >
    > Dziś światowy dzień IPv6 a na polipie cicho w tej sprawie....a to chyba
    > ważna kwestia dotycząca polskiego Internetu?

    Najwyraźniej nie jest to dla nikogo problem ;)
    Polecam http://www.pl.ipv6tf.org/pipermail/ipv6-tf/2011-June
    /thread.html

    --
    Tomasz Torcz Morality must always be based on practicality.
    xmpp: z...@c...pl -- Baron Vladimir Harkonnen

  • 3. Data: 2011-06-08 18:36:30
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 8 Jun 2011 19:22:06 +0200, Pawel napisał:
> [...]
    > jeśli chodzi o dostawców łącz abonenckich
    >
    > Mam nadzieję, że zainicjowałem ważny temat!

    U mnie działa - patrz nagłówki.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2011-06-08 18:53:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pawel" <n...@n...com>

> [...]
    > jeśli chodzi o dostawców łącz abonenckich
    >
    > Mam nadzieję, że zainicjowałem ważny temat!

    Nie uruchamiamy chyba, że klienci dopłacą

    rotfl

  • 5. Data: 2011-06-08 19:01:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Verox,

    > U mnie działa - patrz nagłówki.

    Taaaa... Najlepszy jest ten martwy wół na końcu ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-06-08 19:58:49
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2011-06-08 19:22, Pawel pisze:
> [...]
    > jeśli chodzi o dostawców łącz abonenckich
    >
    > Mam nadzieję, że zainicjowałem ważny temat!

    Temat może i ważny, ale większość zdaje się mieć go w dupie. Z Atmanem
    mam uruchomione IPv6 od dawien dawna, mam nawet klienta, który jedzie
    niemal wyłącznie po IPv6. Chciałem uruchomić z Netią, dostałem co następuje:

  • 7. Data: 2011-06-08 20:23:18
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 08-06-11 19:22, Pawel wrote:
    > Dziś światowy dzień IPv6 a na polipie cicho w tej sprawie....a to chyba
    > ważna kwestia dotycząca polskiego Internetu?

    A o czym pisać? Że polskie sieci zbiorowo zignorowały to i pokazały, że
    technologicznie i innowacyjnie to są gdzieś pomiędzy Kamerunem i
    Madagaskarem? Właśnie sprawdziłem omlet, wp, interię, allegro,
    demotywatory, gazetę i parę innych popularnych stron - żadna nie
    włączyła IPv6. Tak, wiem, w Polsce są dużo ważniejsze sprawy, np krzyż
    smoleński :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 8. Data: 2011-06-08 20:45:58
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    Grzegorz Janoszka <G...@n...janoszka.pl> wrote:

> [...]
    > demotywatory, gazetę i parę innych popularnych stron - żadna nie
    > włączyła IPv6. Tak, wiem, w Polsce są dużo ważniejsze sprawy, np krzyż

    ja tutaj też szału i porażającego przyrostu nie widzę:
    http://www.ams-ix.net/sflow-stats/ipv6/

    --
    ŁT

  • 9. Data: 2011-06-08 20:54:36
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Odpowiem samemu sobie
    o ile większość z nas na pewno posiada szkielet zbudowany na urządzeniach,
    które obsługują IPv6 o tyle problem może być np. z urządzeniami abonenckimi
    typu xDSL czy modemy Docsis poniżej 3.0
    usługi typu DHCP czy DNS nie problem zmigrować do IPv6 ale urządzenia
    abonenckie które "przetwarzają" IP użytkownika będą musiały rozumieć
    IPv6...to może być problem przy większej liczbie urządzeń
    a przejściowe rozwiązania typu NAT64 do mnie nie przemawiają...jaki sprzęt
    to obsłuży w większej skali... ;)

    Paweł

  • 10. Data: 2011-06-08 21:03:06
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    http://ipv6.onet.pl/

    > wp, interię, allegro,
    > demotywatory, gazetę i parę innych popularnych stron - żadna nie
    > włączyła IPv6.

    Słabo sprawdzałeś :-)