  • 1. Data: 2011-05-29 10:22:15
    Temat: Obama
    Od: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>

    Napiszcie pare slow o tym, jak bylo z wejsciem do serwerowni w LIM podczas
    wizyty? Robili jakies problemy? Probowal w tym czasie ktos robic jakies
    prace? Ktos moze mial awarie i probowal wniesc sprzet? Dalo sie wejsc na
    dach? Ciekawy jestem, jak sobie Secret Service poradzil z polaczeniem
    bezpieczenstwa Wielkiego Brata z umozliwieniem korzystania z budynku

    k.

  • 2. Data: 2011-05-29 14:36:37
    Temat: Re: Obama
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 29 May 2011 12:22:15 +0200, Andrzej Karpinski napisał:

> [...]
    > dach? Ciekawy jestem, jak sobie Secret Service poradzil z polaczeniem
    > bezpieczenstwa Wielkiego Brata z umozliwieniem korzystania z budynku

    Myślisz, że przejmowali się korzystaniem z budynku, jeśli uniemożliwili
    korzystanie z Warszawy :) ?

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 3. Data: 2011-05-30 19:42:17
    Od: nastach <...@p...pl>

    On 29 Maj, 12:22, Andrzej Karpinski
    <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz> wrote:
> [...]
    > dach? Ciekawy jestem, jak sobie Secret Service poradzil z polaczeniem
    > bezpieczenstwa Wielkiego Brata z umozliwieniem korzystania z budynku

    Był BOR, BOR i BOR. Wszystkie drzwi zaplombowanie przez BOR ;-))
    Ale osoby, które były zgłoszone bez problemu się poruszały raczej
    większych problemów nie było.
    Klientom co chcieli udało się dostać do naszej kolokacji.
    Można powiedzieć że był to bardzo spokojny i nudny czas.

    P.S.

    Nie próbowaliśmy przemycić hipopotama ;-))

  • 4. Data: 2011-06-02 11:31:21
    Od: mryf <m...@g...com>

> [...]
    > dach? Ciekawy jestem, jak sobie Secret Service poradzil z polaczeniem
    > bezpieczenstwa Wielkiego Brata z umozliwieniem korzystania z budynku

    Nie było tak źle, chyba że masz uczulenie na psią sierść ;-)