  • 1. Data: 2011-05-28 20:20:39
    Temat: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]
    Od: sailorwawa <b...@A...pl>

    Mają szczytne haslo "Vectra dajemy wiecej".
    Oczywiscie haslo klamliwe - daja duuuzo mniej niz obiecuja w reklamach.
    Przez 8 tygodni uzytkowania pakietu TV/HD + internet 6Mbps + telefon nie
    mialem jednego, drugiego i trzeciego 6 razy (w sumie okolo 30 godzin).
    Oczywiscie telefon tez nie dzialal wiec musialem interweniowac przez
    komorke. Sumaryczny koszt wysluchiwania idiotyzmow przedluzajacych
    rozmowe okolo 30 PLN.
    Lacze wzialem z powodu przystepnej ceny zapminajac, ze przynajmniej w
    mojej okolicy Vectra to spadkobierca Spraya, wiec panowie musieli
    powiercic sciany zeby zalozyc odrebny kabel. Gdyby nie to, ze
    rozwiazalem umowe z poprzednim dostawca wywalilbyn ich z domu.
    Na poczatku lacze zap... wiec przytargalem do momu serwerek pocztowy
    niezbedny mi w pracy. Coz - kolejny blad. Na prosbe o wpis do revDNS
    mojej domeny, dostalem niezbyt grzeczna odpowiedz, ze TEN WIELKI
    provider nie prowadzi takich uslug. Szczeka mi opadla, ale zacialem sie.
    W efekcie wynajalem smarthosta bo z ich idiotyczna idnetyfikacja
    przesylanie emaili bylo zgadywanka.
    No i zaczelo sie od kilku dni - lacze spowalnia z dnia na dzien. Czas
    pingow juz nie wynosi 7-11ms tylko rosnie jak tornado. Dzisiaj 50-100.
    Przerwy w routingu jak czkawka, powtarzaja sie co kilka minut. Zobaczymu
    w nastepnych dniach.
    W kazdym razie - przestrzegam. Moje szczescie, ze mam umowe z 30 dniowym
    wypowiedzeniem, ale to uludna nadzieja...

  • 2. Data: 2011-05-28 21:05:36
    Temat: Re: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]
    Od: "HaQs" <H...@d...pl>

    Zakładając że kupiłeś łącze domowe po przystępnej cenie , jak by ci revDNS
    dla twojego ip zmienili na łączu klienckim to by było bynajmniej dziwne.
    I jak by to którykolwiek duży op zrobił też było by dziwne :)

    Polacy powinni się przyzwyczaić że płacąc 50zł za neta nie da sie oczekiwać
    zbyt wiele :)

    Także ty w/g mnie o ile co do jakości tel/neta możesz wymagać o tyle revDNS
    to lekka przesada.

  • 3. Data: 2011-05-28 21:23:48
    Od: sailorwawa <b...@A...pl>

    W dniu 2011-05-28 23:05, HaQs pisze:
> [...]
    > oczekiwać zbyt wiele :)
    > Także ty w/g mnie o ile co do jakości tel/neta możesz wymagać o tyle
    Prawde mowiac masz dziwne poglady na obowiazki uslugodawcy.
    Jezeli w regulaminie uslugi i umowie nie ma zstrzezen o brakach pewnych
    zakresow uslug, a wiaza sie z tymi brakami trudnosci w uzytkowaniu, to
    reszta jasna jak slonce... Skonczyly sie czasy dominacji uslugodawcow i
    tyle. Jezeli ktos chce sie mienic providerem internetoweym to musi tez
    ponosic konsekwencje.
    Dostawcow w roznych miastach mialem kilku i do tej pory jedynie Vectra
    tak podeszla do sprawy. Dziwnie dzielisz klientow - na domowych i jakis
    tam. Kolego - koncza sie czasy wysiadywania w biurze przy kawce 8
    godzin. Miedzy innymi do tego sluzy Internet zeby pracowac zdalnie. :)
    Obecnie maly serwer pocztowy, szybkie lacze dla dziennikarza to jak
    kiedys dlugopis i stos papieru. :)
    P.s.
    Przystepna cena niekoniecznie znaczy 50, 60, czy >> PLN :))

  • 4. Data: 2011-05-28 21:31:23
    Od: "HaQs" <H...@d...pl>

    Właśnie kończą sie czasy :)
    Podaj mi choć jednego dużego operatora który ci zmieni revdns na łaczu
    domowym ?

    Odnośnie wymagania dostępności usługi to oczywiście masz prawo i w sumie
    nawet obowiązek wymagać bo za to płacisz .

    Ale wybranie sobie revndns to nie jest w/g usługa domowa,
    Na usłudze firmowej przy abonamencie ponad 100pln to już co innego , ale
    domowy to domowy.

    A operatorów będzie ubywać co jest naturalne rynek się klaruje. I napewno
    nie zostaną tacy którzy zmieniają abonentom domowym revdns-y na łaczach za
    pare pln ;)

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-05-28 22:28:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    "HaQs" <H...@d...pl> wrote:
    > Właśnie kończą sie czasy :)
    > Podaj mi choć jednego dużego operatora który ci zmieni revdns na łaczu domowym ?

    Aster, w pakiecie z dostępnym publicznym IP.

    Bezpłatnie. dziwne, prawda?

  • 6. Data: 2011-05-28 23:00:10
    Od: "xarafaxz@[TNIJTA]gmail.com" <xarafaxz@_TNIJTA_gmail.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Aster, w pakiecie z dostępnym publicznym IP.

    Pytanie tylko: jak długo jeszcze ?

  • 7. Data: 2011-05-29 09:01:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "HaQs" <H...@d...pl>

> [...]
    > nawet obowiązek wymagać bo za to płacisz .
    >
    > Ale wybranie sobie revndns to nie jest w/g usługa domowa,

    Co w niej niedomowego ? Zupełnie naturalne organizowanie sieci. MZ obowiązek
    dostawcy bo przecież nie opcja tj albo ją dostawca zrealizuje albo jej nie
    masz choćbyć nie wiem jak chciał.

  • 8. Data: 2011-05-29 17:43:44
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-05-28, o godz. 23:05:36
    "HaQs" <H...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > revDNS dla twojego ip zmienili na łączu klienckim to by było
    > bynajmniej dziwne. I jak by to którykolwiek duży op zrobił też było

    Ekhm... Mi Aster na łączu klienckim w domu robi to bez problemu...

    Zdrówko

  • 9. Data: 2011-05-29 19:59:40
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    Oj, jak Ci klienci bajki piszą... pewnie za jakiś czas przyjdzie Ci do
    głowy, że ISP powinien Ci naprawić PC i lodówkę przy okazji...

    Na całym świecie istnieje podział usług dla DOMU i dla BIZNESU...

    Zdaję sobie sprawę, że nie musisz posiadać niezbędnej wiedzy, by połapać
    się w tej technologii i dla Ciebie INTERNET to INTERNET i nie wiesz co
    znajduje się pod maską...

    Analogicznie, przecież nie żądasz od sprzedawcy samochodu w salonie
    Fiata, żeby Twoje nowe auto było TAKIE SAMO jak S klasa z salonu
    Mercedesa... Chyba, że w Twojej głowie rodzi się taki Diabelski PLAN -
    współczuję...

    --
    Bartłomiej Borkowski

  • 10. Data: 2011-05-29 20:01:15
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    Kolego niusy... poległeś w tematach dot. UKE i pakietyzacji internetu -
    błagam nie kompromituj się dalej...

    --
    Bartłomiej Borkowski