  • 91. Data: 2013-04-10 13:38:30
    Temat: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Od: PJ <p...@g...com>

    //To nie budki są problemem. To tajniackie samochody ITD. Naprawdę
    niczego nie zrozumiałeś z tego wątku?

    naprawde myslisz ze dla mnie stanowi to jakas roznice ? nie jestem w
    grupie potencjalnych klientow wiec mi to zwisa czy ludzie Wincentego
    beda sie przebierac za listonoszy i walic fotki zza smietnika czy beda
    jezdzic furmankami z napisem OBWOZNY SPRZEDAWCA ODKURZACZY z kamera na
    dachu ... po prostu mam to gdzies ... teraz dotarlo ?

    P.

  • 92. Data: 2013-04-10 14:36:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-10 13:38, PJ pisze:
> [...]
    > jezdzic furmankami z napisem OBWOZNY SPRZEDAWCA ODKURZACZY z kamera na
    > dachu ... po prostu mam to gdzies ... teraz dotarlo ?

    Skoro nie jesteś kierowcą - to ok.
    Każdy czynny kierowca jest w tej grupie. Bez względu na to, czy ma to
    gdzieś.

    --
    MN

  • 93. Data: 2013-04-10 14:46:19
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Każdy czynny kierowca jest w tej grupie. Bez względu na to, czy ma
    to gdzieś.

    Bzdura. Jak juz ci uprzejmie Ergie wytlumaczyl jestes w mniejszosci a
    dokladnie na marginesie bo wiekszosci kierowcow nie przeszkadzaja ani
    fotoradary ani smieszne samochodziki Wincentego, proba rozdmuchania
    tego konfliktu spalila na panewce wiec pogodz sie z tym i zyj dalej.

    P.

  • 94. Data: 2013-04-10 14:56:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-04-10 14:46, PJ pisze:
> [...]
    > fotoradary ani smieszne samochodziki Wincentego, proba rozdmuchania
    > tego konfliktu spalila na panewce wiec pogodz sie z tym i zyj dalej.

    Najzabawniejsze jest to, że gdy już przyślą Ci mandat, to i tak się nie
    przyznasz na newsach.

    --
    MN

  • 95. Data: 2013-04-10 15:44:01
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Najzabawniejsze jest to, że gdy już przyślą Ci mandat, to i tak się
    nie przyznasz na newsach.

    jesli przegne i ktos mnie na tym capnie (Policja, Straz Miejska czy
    Wincenty w stroju gajowego jadacy na kucyku) to za to bekne ale nie
    bede mial do nikogo pretensji, chwalic sie tym tez nie bede bo nie ma
    czym ...

    P.

  • 96. Data: 2013-04-10 17:00:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbb.googlegroups.com...
    > //Tak na prawdę duża ilość fotoradarów i samochodów ITD uderza przede
    > wszystkim w wszelkiej maści przedstawicieli handlowych którzy robią
    > dziennie setki kilometrów po różnych drogach. Dla zwykłych obywateli
    > problem nie istnieje.

    Bo oni nie jeżdżą?
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 97. Data: 2013-04-10 17:01:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PJ" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > jesli przegne i ktos mnie na tym capnie (Policja, Straz Miejska czy
    > Wincenty w stroju gajowego jadacy na kucyku) to za to bekne

    Najpierw skończ gimnazjum.

  • 98. Data: 2013-04-10 19:26:04
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.04.2013 22:31, szufela wrote:

    > ROTFL. Chryste skad sie biora tacy idioci jak ty ?:)

    A merytorycznie?

    Nie mówię, że to jest korzystne czy nie, po prostu stwierdzam fakt -
    jeżeli kierowca nie będzie się REALNIE bał mandatu to nie będzie jeździł
    przepisowo. [*] 300 fotoradarów to jest prawie nic - 3000 pewnie i by
    było mało.

    A czy zmuszenie do jazdy przepisowo jest korzystne? Z puntu widzenia
    kosztów budżetu - tak, bo redukcja wypadków to mniej na opiekę
    zdrowotną. A z obserwacji wynika, ze większość groźnych sytuacji to
    "jeszcze zdążę" albo "nie będę się za nim wlókł i wyprzedzę".

    [*] Inni kierowcy "nauczyli" mnie jeździć nieprzepisowo w ciągu jakiś 2
    miesięcy - i to wchodzi po prostu w nawyk.

    Michoo

  • 99. Data: 2013-04-10 19:29:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Bo celem nie jest poprawienie śmiertelności w chorobach na raka ale w
    > wypadkach drogowych. Tylko tyle i aż tyle.

    Zykłe podporządkowywanie

  • 100. Data: 2013-04-10 19:31:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Obie te kwestie nie maja nic wspólnego. Nie zakładasz chyba , że jak
    > zaczniemy ratować chorych na raka to przestaniemy (jako Państwo) tępić
    > piratów. To dwie zupełnie niezależne sprawy a nie alternatywy, a
    > przedstawianie ich jako alternatyw na zasadzie że _zamiast_ ścigać piratów
    > drogowych należy leczyć chorych na raka to populizm w czystej postaci.

    Nie ściga się piratów tylko zwykłych ludzi