  • 211. Data: 2013-04-14 17:06:28
    Temat: Re: ITD a za nied?ugo nawet harcerze.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 16:58:47 +0200, ddddddd napisał(a):

    > wtedy chyba jeszcze tyle FR nie było. Jak w 2012 spadło to śmiało można
    > powiedzieć że dzięki FR, jak wzrosło... to można do statystyk
    > pokazywanych w TV wybrać inną drogę :)

    Jest juz raport za 2012 ... i na tej drodze wpadkow spadlo (do 295),
    ale zabitych wzroslo (33, a 29 w 2011)
    Przy czym ... FR w 2012 to ruszyly gdzies pod koniec.

    A bramki na austostradzie ... wiadomo, ruch na drodze wzrosnie, to
    wypadkow spadnie :-)

    > nie, zwalniam do 140 :) ze 140 do 90 hamuję bez pisku opon czy
    > załączania ABSu

    To zalezy ile ci tirman miejsca da :-)

    >, jak widzę kogoś bardzo podejrzanego to zwolnię bardziej.
    > A podejrzani są tylko ci jadący w stadzie, im bliżej siebie tym bardziej
    > prawdopodobne że któryś wyskoczy + pewniak że przy zjeździe TIR wskoczy
    > na lewy bo będzie puszczał kolegę

    Na zjazdach zwykle ograniczenie jest :-)

    J.