  • 1. Data: 2010-02-24 20:27:38
    Temat: Idzie wiosna.....
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Nie wiem jak u Was, ale u mnie Malopolsce mamy juz wiosne :). Od kilku
    dni obserwuje istny wysyp partoli z suszarkami. A bylo tak fajnie w zimie.

    Uwazajcie :P

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 2. Data: 2010-02-24 22:05:34
    Temat: Re: Idzie wiosna.....
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hm3uj6$1vv$...@n...onet.pl...

    > Nie wiem jak u Was, ale u mnie Malopolsce mamy juz wiosne :). Od kilku dni
    > obserwuje istny wysyp partoli z suszarkami. A bylo tak fajnie w zimie.

    To jest dowód na to, że ludzie jeżdżą bezpiecznie a ograniczenia w
    większości przypadków - są zbędne.

    Zimą jeździmy znacznie wolniej, bo warunki gorsze. Patrole się nudzą więc
    ich nie ma. Latem jeździmy szybciej - bo jest tak samo bezpiecznie jak zimą
    przy wolnej jeździe. Tyle, że ograniczenia dalej są "zimowe".

  • 3. Data: 2010-02-24 23:55:47
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    We Wrocławiu na drogach pojawiły się blondynki. Jak zimą, gdze śnieg
    przeszkadzał jechać do Centrum jechałem 20 minut tak teraz jak jest ładnie
    40 :(
    Przy TGG dzisiaj jechały 3 blondynki każda innym pasem w szeregu (Merol,
    Tigra i Corsa) jechał 40-50 km/h!!! wyprzedzić się nie daly przez 3 światła

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 4. Data: 2010-02-25 08:45:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Feb 2010 23:55:47 +0100, ksoniek wrote:
> [...]
    >Tigra i Corsa) jechał 40-50 km/h!!! wyprzedzić się nie daly przez 3 światła

    Moze to zorganizowana akcja przeciwpolicyjna :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-02-25 10:52:02
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    perszing wrote:
    > Nie wiem jak u Was, ale u mnie Malopolsce mamy juz wiosne :). Od kilku
    > dni obserwuje istny wysyp partoli z suszarkami. A bylo tak fajnie w
    > zimie.
    > Uwazajcie :P

    Ja muszę uważać w lecie, bo kiedyś jak się zagapiłem na jedną laseczkę w
    krótkiej spudnicy idącą chodnikiem, to wydzwoniłem w czerwoną Toyotę ;) Wiosna
    nie jest tak niebezpieczna, ale lato to masakra.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 6. Data: 2010-02-25 13:43:04
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Przy TGG dzisiaj jechały 3 blondynki każda innym pasem w szeregu (Merol,
    > Tigra i Corsa) jechał 40-50 km/h!!! wyprzedzić się nie daly przez 3
    > światła

    Nadstawiały d... żeby ktoś wjechał ;-)

    p.

  • 7. Data: 2010-02-25 22:43:27
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ma. Latem jeździmy szybciej - bo jest tak samo
    > bezpiecznie jak zimą przy wolnej jeździe. Tyle, że ograniczenia dalej są "zimowe".

    Chyba niekoniecznie, raczej sa takie zaspy sniegu na poboczach,
    za misiaczki nie maja specjalnie miejsca zeby sie ustawic.
    Tak to widze w 3M. Miski nie ustawiaja sie w swoich
    typowych miejscowkach (np. podjazd ul. Potokowa na Morene)
    ale w miejscach gdzie w obecnych warunkach jest w miare szeroka jezdnia
    i miejsce do zaparkowania.

  • 8. Data: 2010-02-25 22:55:49
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Feb 2010 22:43:27 +0100, Bastion napisał(a):

> [...]
    > typowych miejscowkach (np. podjazd ul. Potokowa na Morene)
    > ale w miejscach gdzie w obecnych warunkach jest w miare szeroka jezdnia

    Spoko, spoko, już topnieje. Dziś udało im się znaleźć kawałek miejsca na
    Morskiej w Gdyni, na przeciwko DT Chylonia. Ustawili się z fotoradarem,
    zasłonili jakąś cywilną osobówką i czekali na kogoś bez CB radia - bo na
    radiu aż wrzało od ostrzeżeń :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek