  • 1. Data: 2010-02-24 18:16:06
    Temat: Jaki gps?
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>

    Witam!
    Moja nawigacja (a raczej telefon z gps samsung i780) została
    uszkodzona. W związku z tym szybko poszukuję urządzenia, które mi ją
    zastąpi. Tym razem chcę mieć samą nawigację, a nie telefon z gps'em.
    Główne założenia:
    -niska cena
    -dobra jakość
    -obsługa Automapy (mam wykupioną licencję i nie chcę jej zmarnować)
    -elegancki wygląd
    Po przejrzeniu alledrogo zwróciłem uwagę na:
    -navroad nr360
    -lark 43.2
    -goclever 4366
    -manta gps440
    -navigon 1300
    Co byście wybrali na moim miejscu? Może macie jakieś propozycje?
    Sprawa dość pilna...
    Pozdrawiam
    PC

  • 2. Data: 2010-02-24 19:30:08
    Temat: Re: Jaki gps?
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    -navroad nr360

    Kupilem mojej kobiecie dwa lata temu... uzywa i jest happy. Wczoraj wgralem
    AM6 i wszystko ok. Ma jakies tam wady, ale przy tej cenie jest super.

    --
    Pozdrawiam, Błażej Maziarz
    www.maziarz.pl / www.slubna.info / www.kidsfoto.pl

  • 3. Data: 2010-02-24 19:34:20
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Dodatkowo zadaj to pytanie na p.r.gps, to jest specjalistyczna Grupa.

    Z poważaniem
    MJ

  • 4. Data: 2010-02-24 21:01:44
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-24 18:16, Piotr Czuba pisze:

    Jak dla mnie to tylko taki na którym AM chodzi w wyższej rozdzielczości
    niż 320x200, 320x200 to porażka moim skromnym zdaniem.

    Pozdrawiam !!

  • 5. Data: 2010-02-24 22:20:09
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Tata nadaje:
    > Dodatkowo zadaj to pytanie na p.r.gps, to jest specjalistyczna Grupa.

    I przejadą się po nim jak po łysej kobyle... Pytanie to mniej więcej
    takiego rzędu jak tutaj "Chcę kupić samochód. Dostępne są takie
    samochody jak: zielony, niebieski, kremowy i szary. Doradźcie coś.
    Szybko."

  • 6. Data: 2010-02-24 22:37:06
    Od: "Marcus Wright" <x...@c...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@u...com> napisał w
    wiadomości news:hm40j7$8ld$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...
    >W dniu 2010-02-24 18:16, Piotr Czuba pisze:
    >

    > Jak dla mnie to tylko taki na którym AM chodzi w wyższej rozdzielczości
    > niż 320x200, 320x200 to porażka moim skromnym zdaniem.

    Ponieważ?
    Używam od kilku lat AM @ HP 320x240 i jest super. Stąd prośba o
    uzasadnienie.

  • 7. Data: 2010-02-25 00:07:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Czuba" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > -niska cena
    > -dobra jakość
    > -obsługa Automapy (mam wykupioną licencję i nie chcę jej zmarnować)

    Mio Moov 500 poraz kolejny na takiego poluję.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 8. Data: 2010-02-25 07:26:04
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Piotr Czuba napisał:
> [...]
    > -niska cena
    > -dobra jakość
    > -obsługa Automapy (mam wykupioną licencję i nie chcę jej zmarnować)
    Ja kupilem jakis czas temu:
    http://www.agito.pl/gps/pentagram-nomad-p-5210-autom
    apa-europa-51.0.337455.html
    i jestem bardzo zadowolony. Prosty w obsludze, odblokowany przez
    producenta windows, duzy wyswietlacz, wyglad i ergonomia OK, cena
    przystepna, bateria ok, uchwyt trzyma jak na cjanopanie :-)
    ps. moj smartfon Asusa z nawigacja tez zaliczyl pad a wlasciwie synek go
    zalatwil :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-02-25 08:45:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-24 22:37, Marcus Wright pisze:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@u...com> napisał w
> [...]

    Popracuj na 640x480 - zobaczysz różnicę.
    Zacząłem pracę z AM na Loox720 - 640x480, musząc od czasu do czasu
    popracować na innych urządzeniach z rozdzielczością 320x200, stwierdzam
    że to badziewie do kwadratu - różnicę widać gołym okiem.
    Teraz kupowałem ludziom w pracy NR560, i mi poprostu ta niższa
    rozdzielczość nie odpowiada.

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-02-25 10:17:49
    Od: Piotr Czuba <p...@g...com>