  • 1. Data: 2010-02-24 15:53:29
    Temat: Interfejs diagnostyczny
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    Witam.
    Z racji tego Chevrolecie Aveo 1.2 8V z 2004r zaświeciła się kontrolka
    "check" poszukuję taniego interfejsu diagnostycznego.
    Czy ktoś miał kontakt z diagnozą tego silnika?
    Czy interfejs ELM327 bez większych problemów połączy się z ECU tego
    silnika, odczyta zapamiętane błędy i wskaże podstawowe parametry
    (temperatury, ciśnienia, Lambde, prędkość obr)?
    Ewentualnie jaki inny interfejs możecie polecić? Jak wspomniałem na
    początku, cena gra tu zdecydowaną rolę.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 2. Data: 2010-02-24 16:03:03
    Temat: Re: Interfejs diagnostyczny
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
    > Czy interfejs ELM327 bez większych problemów połączy się z ECU tego
    > silnika, odczyta zapamiętane błędy i wskaże podstawowe parametry
    > (temperatury, ciśnienia, Lambde, prędkość obr)?

    Szkoda na to kasy, przerabiałem już ten temat, ten interfejs to
    śmietnik. Zarejestruj się na forum i popytaj wśród użytkowników. Ja do
    fiata mam examiner do innej marki coś innego. Z uniwersalnych sprawdza
    się vagowy interfejs z modyfikacją, ale lepiej poszukać prostszych
    rozwiązań, jeśli takowe istnieją.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-02-24 16:08:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Szkoda na to kasy, przerabiałem już ten temat, ten interfejs to
    > śmietnik.

    To oznacza tylko tyle, że nie umiesz go używać... (czy z Lanosem będzie
    działał, tego nie wiem)

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-02-24 16:12:11
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > fiata mam examiner do innej marki coś innego. Z uniwersalnych sprawdza
    > się vagowy interfejs z modyfikacją, ale lepiej poszukać prostszych

    Ej no, elm nie jest taki zly. Wlasciwie laczy sie ze wszystkim i
    podstawowe rzeczy da rade pokazac.

    MarcinJM

  • 5. Data: 2010-02-24 16:14:00
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > śmietnik. Zarejestruj się na forum i popytaj wśród użytkowników. Ja do
    > fiata mam examiner do innej marki coś innego. Z uniwersalnych sprawdza

    skad go nabyles i wiele cie ta przyjemnosc kosztowala? aso fiata?

  • 6. Data: 2010-02-24 16:25:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Michał Gut pisze:

    > skad go nabyles i wiele cie ta przyjemnosc kosztowala? aso fiata?

    3500zł wersja SMART używka

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-02-24 16:27:07
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    MarcinJM pisze:
    > Ej no, elm nie jest taki zly. Wlasciwie laczy sie ze wszystkim i
    > podstawowe rzeczy da rade pokazac.

    a patrzyłeś czy podawane dane są wiarygodne? Bo w moim wypadku
    (sprawdzane na kilku autach) pokazywało bzdurne komunikaty i np
    parametry pracy silnika.

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-02-24 16:29:27
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > To oznacza tylko tyle, że nie umiesz go używać... (czy z Lanosem będzie
    > działał, tego nie wiem)

    kolejne puste słowa bez pokrycia, czy masz na to jakieś dowody? Byłeś
    przy każdym aucie które podłączałem za pomocą tego interfejsu?

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-02-24 16:36:36
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > a patrzyłeś czy podawane dane są wiarygodne? Bo w moim wypadku
    > (sprawdzane na kilku autach) pokazywało bzdurne komunikaty i np
    > parametry pracy silnika.

    W kilku autach weryfikowalem i pokazywalo ok. (ok 10 szt)
    Bledy tez pokazywal dobrze (odlaczalem poszczegolne czujniki).
    Parametry tez ok.

    MarcinJM

  • 10. Data: 2010-02-24 16:40:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > kolejne puste słowa bez pokrycia, czy masz na to jakieś dowody? Byłeś
    > przy każdym aucie które podłączałem za pomocą tego interfejsu?

    Niezły jesteś, sam raczysz wszystkich debilną opinią pt. "ten interfejs
    to śmietnik", a potem każesz merytorycznie z tym dyskutować. Sam napisz
    coś więcej, to może ktoś podyskutuje.

    --
    cokolwiek