  • 11. Data: 2020-07-31 12:18:11
    Temat: Re: Ile wam bierze oleju na 1000km?
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 31-07-2020 o 08:03, Cavallino pisze:

    > Ale za to trzeba płacić.
    > A Polak woli nie zapłacić i wylać do gleby.

    Polak już płaci. W cenie każdego produktu masz już schowany koszt
    gospodarowania odpadami płacony przez producenta.

    yabba

  • 12. Data: 2020-07-31 12:33:39
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 31.07.2020 o 04:01, 4...@g...com pisze:
    > Jak bardzo dokręca śrubę to braki będzie można uzupełnić najtańszym z biedronki.
    Nikt nie będzie sprawdzał że w czterech litrach jakie zdajesz trzy są rzepakowego.

    Ale najpierw usmażyć na nim frytki tak ze 3 razy i potem oddać :)

  • 13. Data: 2020-07-31 13:13:57
    Od: 4...@g...com

    Oddanie po smażeniu to by była wskazana optymalizacja kosztów.

  • 14. Data: 2020-07-31 18:29:57
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Polak płaci? Być może ale lobby sprzedawczykow działa skutecznie i pet-y rosną u nas
    w lasach a w DE Rumuni i Bułgarzy toczą bitwy o każdą bezpanska butelkę zeby skasować
    ponad 2 zeta od sztuki.

  • 15. Data: 2020-07-31 18:50:48
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 31-07-2020 o 18:29, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Polak płaci? Być może ale lobby sprzedawczykow działa skutecznie i pet-y rosną u
    nas w lasach a w DE Rumuni i Bułgarzy toczą bitwy o każdą bezpanska butelkę zeby
    skasować ponad 2 zeta od sztuki.

    Gdzie po tyle skupują? Opłaca się kupować nowe w Polsce i wozić do Niemiec.

    yabba

  • 16. Data: 2020-07-31 18:58:38
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-07-31 o 10:14, cef pisze:

    > Mnie leją przy wymianie kilka litrów i jeden litr biorę dodatkowo na ć
    > dolewki i ten jeden litr opodatkują.

    Poprosisz kobitę aby zbierała olej po frytkach i oddasz z nadmiarem.

  • 17. Data: 2020-07-31 21:10:36
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2020-07-31 18:58, t-1 wrote:

    > Poprosisz kobitę aby zbierała olej po frytkach i oddasz z nadmiarem.

    właściwe pytanie jest, czy jak kupię tak jak dotychczas wysyłkowo
    zagramanicą (bez tej kaucji) to czy mi ją oddadzą jak będę oddawał
    zużyty? :-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 18. Data: 2020-08-01 10:31:37
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 31 Jul 2020 08:03:49 +0200, Cavallino
    <C...@k...pl> wrote:

    >Ale za to trzeba płacić.

    Chyba w Poznaniu. W Warszawie zabierają za free. Jeszcze Ci kartę
    przekazania odpadu wystawią. W grudniu w ten sposób pozbyłem się ponad
    200 litrów oleju hydraulicznego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 19. Data: 2020-08-01 11:09:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-08-2020 o 10:31, j...@i...pl pisze:

    > Chyba w Poznaniu. W Warszawie zabierają za free. Jeszcze Ci kartę
    > przekazania odpadu wystawią. W grudniu w ten sposób pozbyłem się ponad
    > 200 litrów oleju hydraulicznego.

    Jako firma, czy osoba prywatna?

  • 20. Data: 2020-08-01 19:05:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Michal.
    On 31.07.2020 21:10 you wrote:

    > właściwe pytanie jest, czy jak kupię tak jak dotychczas wysyłkowo
    > zagramanicą (bez tej kaucji) to czy mi ją oddadzą jak będę oddawał
    > zużyty? :-)

    A jak masz w przypadku akumulatora?

    --
    Pete