  • 11. Data: 2024-02-05 19:32:28
    Temat: Re: Ilość danych wstecz w smartfonie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.02.2024 o 17:51, Animka pisze:

    > Jakby były zapisane na karcie pamięci to by się udało.

    Nie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2024-02-06 12:59:34
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ja załamany jestem niską liczbą zapamiętanych połączeń w nowych telefonach, coś około
    500 (może być tyle co nic jeśli masz pracę
    opartą na kontakcie z klientami) po czym roluje dawniejsze, w dodatku debilnie
    przedstawianych (co mnie interesuje "czwartek" czy
    "miesiąc temu" zamiast daty i konkretnej dokładnej godziny jak również nazwa firmy
    zamiast konkretnego z kilku numerów, a jeśli już
    się pracowicie w historii wyklika pokazanie numeru to pojawi się najmniejszą czcionką
    świata?)
    Z tej przyczyny chętnie zmienię domyślną aplikację do telefonowania (andek 12/13)
    jeśli ktoś poleci lepszą.

    -----

  • 13. Data: 2024-02-09 21:17:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie.

    Dlaczego?

    --
    animka

  • 14. Data: 2024-02-10 14:09:39
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.02.2024 o 21:17, Animka pisze:

    > Dlaczego?

    Bo co nowszy Android to ma zmieniony standard zapisu SMS dlatego należy
    używać programów do konwersji.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 15. Data: 2024-02-11 01:29:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Bo co nowszy Android to ma zmieniony standard zapisu SMS dlatego
    > należy używać programów do konwersji.
    Jakie to są programy?

    Ja robię zrzut ekranu (tego sms-a) i potem blutufem przenoszę do komputera.

    --
    animka

  • 16. Data: 2024-02-11 15:58:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.02.2024 o 01:29, Animka pisze:

    > Jakie to są programy?

    No są, np "sms backup" lub podobne.

    > Ja robię zrzut ekranu (tego sms-a) i potem blutufem przenoszę do komputera.

    Omatko! Idę umrzeć.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2024-02-11 17:19:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > No są, np "sms backup" lub podobne.

    > Omatko! Idę umrzeć.
    Dlaczego?Zdjęcie robi się w mig w wędruje do galerii.
    Można też wydać polecenie: zapisz na karcie pamięci.

    --
    animka

  • 18. Data: 2024-02-11 17:56:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-02-11 o 17:19, Animka pisze:
    > Dlaczego?Zdjęcie robi się w mig w wędruje do galerii.
    > Można też wydać polecenie: zapisz na karcie pamięci.

    Np właśnie.

    Animka od wielu lat kombinuje i wymyśla koło.

    A co się naharuje to jej.

    Przecież wiedza o tym jak skopiować sobie smsy, kontakty, rozmowy jest
    od lat dostępna w internecie.

    Dlaczego Animko Ty na nią jeszcze nie trafiłaś. Przecież od kilkunastu
    lat się tu "szfędasz" ;-)
    Dlaczego konkubent czy syn Ci nie chcą pomóc?

  • 19. Data: 2024-02-11 20:59:14
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 11.02.2024 o 17:56, _Master_ pisze:

> [...]
    > lat się tu "szfędasz" ;-)
    > Dlaczego konkubent czy syn Ci nie chcą pomóc?
    Spierdalaj.

    --
    animka

  • 20. Data: 2024-02-11 23:12:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    I tu jesteś konkretna. Choć znowu mam wątpliwości co do Twojej płci.
    I pamiętaj o hasłach ;-)