  • 21. Data: 2024-02-12 13:51:29
    Temat: Re: Ilość danych wstecz w smartfonie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.02.2024 o 17:19, Animka pisze:

    > Dlaczego?Zdjęcie robi się w mig w wędruje do galerii.
    > Można też wydać polecenie: zapisz na karcie pamięci.

    Nie dość, że robię co jakiś czas porządek z wiadomościami, to
    archiwizuję je na PC w postaci niezmienionej i zawsze mam dostęp do tego
    co chcę, w formie tekstowej a nie obrazki (powątkowane).

    Głównie to dbałość o tym decyduje a nie "burdel". Śmieci usuwam co jakiś
    czas, bo to śmieci.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2024-02-12 18:34:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > tego co chcę, w formie tekstowej a nie obrazki (powątkowane).
    >
    > Głównie to dbałość o tym decyduje a nie "burdel". Śmieci usuwam co
    No to znaczy, że ja nie umiem połączyć inaczej telefonu z komputerem.
    Starzeję się.

    --
    animka

  • 23. Data: 2024-02-12 21:11:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.02.2024 o 18:34, Animka pisze:

    > No to znaczy, że ja nie umiem połączyć inaczej telefonu z komputerem.
    > Starzeję się.

    Bynajmniej. Software do PC od kilku lat jest to samo a na tej grupie od
    kilku lat podawałem kilka razy.

    https://www.fjsoft.at/en/

    Jedna apka jest w telefonie, druga na PC. Łączysz się przez WiFi lub USB
    i synchronizujesz, kopiujesz, cokolwiek.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2024-02-13 21:46:22
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > Jedna apka jest w telefonie, druga na PC. Łączysz się przez WiFi lub
    > USB i synchronizujesz, kopiujesz, cokolwiek.

    Dzięki. Przy okazji skorzystam.

    --
    animka

  • 25. Data: 2024-02-13 23:55:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.02.2024 o 21:46, Animka pisze:

    > Dzięki. Przy okazji skorzystam.

    Nie skorzystasz. Za jakiś czas znów napiszesz, że robisz fotki smsów i
    się starzejesz :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2024-02-15 04:09:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Nie skorzystasz. Za jakiś czas znów napiszesz, że robisz fotki smsów i
    > się starzejesz :)

    Możliwe. Sms-w tak dużo nie mam te mało istotne od razu usuwam.

    --
    animka