  • 1. Data: 2020-10-25 13:29:54
    Temat: Insane in yhe Chromatophores
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    Podłączyli kabelki do nerwów w kawałku skóry jakiejś ośmiornicy do
    wzmacniacza audio:

    https://www.youtube.com/watch?v=G-OVrI9x8Zs&ab_chann
    el=BackyardBrains

    A tu jest in vivo, bez kabelków:

    https://www.youtube.com/watch?v=bRKxwuv_-dI&ab_chann
    el=iBiologyTechniques

    P.P.

  • 2. Data: 2020-10-25 15:02:40
    Temat: Re: Insane in yhe Chromatophores
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Oct 2020 13:29:54 +0100, Paweł
    Pawłowicz<pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> wrote:
    > A tu jest in vivo, bez kabelków:
    > https://www.youtube.com/watch?v=bRKxwuv_-dI&ab_chann
    el=iBiologyTechniques

    No i nie odpowiedział na pytanie jak ośmiornica widzi tło pod spodem
    by je odtworzyć....

    --
    Marek

  • 3. Data: 2020-10-25 15:37:15
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.10.2020 o 15:02, Marek pisze:
    el=iBiologyTechniques

    > No i nie odpowiedział na pytanie jak ośmiornica widzi tło pod spodem by
    > je odtworzyć....

    ZTCW tego nie wiadomo.

    P.P.

  • 4. Data: 2020-10-25 21:20:55
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 25.10.2020 15:02, Marek wrote:

    > No i nie odpowiedział na pytanie jak ośmiornica widzi tło pod spodem by
    > je odtworzyć....

    A jest dowód na to, że widzi?
    Upodobnia się do czegoś, co widziała wcześniej.
    Trzeba ją posadzić na ekranie i zmienić treść pod nią, jak już siedzi -
    wtedy będzie dowód.

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2020-10-25 21:52:15
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.10.2020 o 21:20, Mirek pisze:

    > A jest dowód na to, że widzi?
    > Upodobnia się do czegoś, co widziała wcześniej.
    > Trzeba ją posadzić na ekranie i zmienić treść pod nią, jak już siedzi -
    > wtedy będzie dowód.

    To, co prawda, nie jest ośmiornica:

    https://www.youtube.com/watch?v=tpw0pTlzk4w&ab_chann
    el=iBiologyTechniques

    P.P.

  • 6. Data: 2020-10-25 23:39:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 25 Oct 2020 21:20:55 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > A jest dowód na to, że widzi?
    > Upodobnia się do czegoś, co widziała wcześniej.

    W takim razie to dowód na to, że ma świetną pamięć do szczegółów. Też
    niezły wyczyn. Ale odtworzenie 3D oraz konieczne do tego ułożenie
    ramion raczej sugeruje, że dostosowuje się insitu a nie z pamięci...

    --
    Marek

  • 7. Data: 2020-10-26 06:25:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2020 13:29:54 +0100, Paweł Pawłowicz napisał(a):
    > Podłączyli kabelki do nerwów w kawałku skóry jakiejś ośmiornicy do
    > wzmacniacza audio:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=G-OVrI9x8Zs&ab_chann
    el=BackyardBrains

    Ktos wychwytuje, na co one wrazliwe?
    Amplituda, uderzenie, czestostliwosc?

    Przyszlosc wyswietlaczy ?

    J.

  • 8. Data: 2020-10-26 12:07:30
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 26.10.2020 o 06:25, J.F. pisze:

    el=BackyardBrains

    > Ktos wychwytuje, na co one wrazliwe?
    > Amplituda, uderzenie, czestostliwosc?

    Posłuchaj muzyczki. Jest dość okropna, ale dasz radę ;-)

    P.P.

  • 9. Data: 2020-10-26 15:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Posłuchaj muzyczki. Jest dość okropna, ale dasz radę ;-)

    No wlasnie slucham i nie widze zaleznosci. Ale mnie slon na ucho ...
    albo oni maja jakies opoznienie, przez co ja nie slysze.

    J.