  • 1. Data: 2020-10-25 12:33:44
    Temat: sterowania grupowe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na kabel, do 3000W, widzieliście jakieś fajne na aliexpress?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2020-10-25 19:02:11
    Temat: Re: sterowania grupowe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC61759E82419PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > na kabel, do 3000W, widzieliście jakieś fajne na aliexpress?

    Pamiętacie może jakieś układy scalone do sterowania grupowego?

    Zrobiłem taki przed erą smartfonów ale go sprzedałem.
    Nie pamiętam czego użyłem.

    --
    Piter

  • 3. Data: 2020-10-25 19:18:13
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.10.2020 o 19:02, PiteR pisze:
    > in <news:XnsAC61759E82419PanElektronik@127.0.0.1>

    > Pamiętacie może jakieś układy scalone do sterowania grupowego?

    U217
    TEA1024
    TEA1124

    P.P.

  • 4. Data: 2020-10-25 22:35:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f95c165$0$11932$65785112@news.neostrada.pl>
    user Paweł Pawłowicz pisze tak:

    > U217
    > TEA1024
    > TEA1124

    tenkju :)

    --
    Piter

    sztygar w kopalni styropianu

  • 5. Data: 2020-10-26 12:04:15
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.10.2020 o 22:35, PiteR pisze:
    > in <news:5f95c165$0$11932$65785112@news.neostrada.pl>

    > tenkju :)

    :-)
    Trochę wiekowe te kostki. TEA1024 jest dostępny jako E1024. Widzę, że
    pozostałe można kupić na Allegro, ale ceny nieco zniechęcają.

    P.P.

  • 6. Data: 2020-10-26 20:20:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f96ad2e$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user Paweł Pawłowicz pisze tak:

    > Trochę wiekowe te kostki. TEA1024 jest dostępny jako E1024. Widzę,
    > że pozostałe można kupić na Allegro, ale ceny nieco zniechęcają.

    ale co zrobisz? pojawiły się jakieś nowe?
    ludzie zrezygnowali ze sterowania grupowego? ;)

    Jest MOC3040 to on może pilnować załączania w zerze.
    https://www.sklep.cyfronika.com.pl/pl/p/VAVT5067B-Gr
    upowy-regulator-mocy-Zestaw-do-montazu/6369

    i generatorek.

    --
    Piter