  • 1. Data: 2020-10-25 13:13:13
    Temat: Jaki prosty ale żywotny domofon?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Do domku potrzebuje prosty domofon (możliwość zadzwonienia i pogadania),
    ale żeby to pożyło trochę. Na allegro widzę głównie Euro i tym podobne -
    opinie przeczytałem raczej kiepskie, dwa lata i będzie trzeba grzebać.
    Mam kable pociągnięcie i chce je po prostu wykorzystać.

    Coś polecicie? Ewentualnie gdyby miało "ficzer" że może przez WiFi
    pościć pusha że ktoś nacisnął dzwonek, to bym nie pogardził :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2020-10-25 13:48:37
    Temat: Re: Jaki prosty ale żywotny domofon?
    Od: g...@g...com

    użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    >
    > Coś polecicie? Ewentualnie gdyby miało "ficzer" że może przez WiFi
    > pościć pusha że ktoś nacisnął dzwonek, to bym nie pogardził :-)

    Nie wiem czy robią systemy dla jednego domu, ale rozejrzyj się tu
    https://proel.pl/
    po 20 latach dało się do tego dokupić nową słuchawkę i nawet schematy
    na elektrodzie są.

  • 3. Data: 2020-10-25 18:24:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie wiem czy robią systemy dla jednego domu, ale rozejrzyj się tu
    > https://proel.pl/
    > po 20 latach dało się do tego dokupić nową słuchawkę i nawet schematy
    > na elektrodzie są.

    Dzięki :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2020-10-25 21:36:07
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > opinie przeczytałem raczej kiepskie, dwa lata i będzie trzeba grzebać.
    > Mam kable pociągnięcie i chce je po prostu wykorzystać.

    Laskomex, ACO, Cyfral, MIWI-Urmet

    > Coś polecicie? Ewentualnie gdyby miało "ficzer" że może przez WiFi
    > pościć pusha że ktoś nacisnął dzwonek, to bym nie pogardził :-)

    To już domofony IP:
    Dahua / BCS, Hikvision, może Elfon

    yabba