  • 11. Data: 2020-09-28 10:27:27
    Temat: Re: Instrukcja kamerki VIOFO
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/09/2020 09:25, K wrote:

    > Idealna bylaby kamerka z juz wbudowana pamiecia UFS albo eMMC bez slotu
    > na microsd i pod to pisac soft kamerki. Zapewne latwiej i taniej napisac
    > w instrukcji aby sobie uzytkownik formatowal co dwa tygodnie.

    No i przewaga sd polega na tym, ze jak kamerka ulegnie zniszczeniu w
    wypadku to jest spora szansa, ze nagranie na karcie sd ocalalo.

  • 12. Data: 2020-09-28 10:34:30
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/09/2020 09:27, K wrote:

    > No i przewaga sd polega na tym, ze jak kamerka ulegnie zniszczeniu w
    > wypadku to jest spora szansa, ze nagranie na karcie sd ocalalo.

    W sensie latwosci odzyskania.

  • 13. Data: 2020-10-11 10:46:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-28 10:25, K wrote:

    > No wlasnie sa i to bardzo, a najbardziej szkodzi im nadpisywyanie
    > starych nagran.

    No ale jak? Z pół roku nagrań się mieści. To jak często te nagrania będą
    nadpisane?

    > Niby tak ale:
    > 1. Czesc kart tego nie obsluguje,
    > 2. Nawet jak obsluguje to nie dziala (nic nie robi)

    Karty w kamerkach zapisują dane sekwncyjnie to nie wiem czy trzeba cos
    wiecej robić.

    > Idealna bylaby kamerka z juz wbudowana pamiecia UFS albo eMMC bez slotu
    > na microsd i pod to pisac soft kamerki. Zapewne latwiej i taniej napisac
    > w instrukcji aby sobie uzytkownik formatowal co dwa tygodnie.

    Ciągle nie rozumiem czemu zwykła karta miałaby nie wystarczyć akurat w
    kamerce.