  • 71. Data: 2022-11-24 20:43:36
    Temat: Re: Izera jednak z Chin
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.11.2022 o 10:28, T. pisze:

    > Praca 12/24 u nas też jest powszechna w niektórych zawodach.

    Kura domowa?

    > Jeśli się
    > na to godzą to w czym problem?

    W tym, że taka praca szkodzi.

    > Chyba najlepszym miernikiem ich bogacenia
    > się jest spadanie dzietności - to dotyka wyłącznie krajów dość
    > rozwiniętych. Młodzi wola się dorabiać, bo widzą w tym sens i horyzont,
    > niż mieć dzieci.

    Środki antykoncepcyjne użyte odpowiednio lepiej działają i tyle.

    > Nie pamiętam, o jaką markę chodziło, ale któryś z producentów
    > telewizorów przeniósł montaż z Chin do Polski (Kruger&Matz?), bo zaaobki
    > podobne, a transport drogi i daleki.

    A ja ciągle na AliExpress mam przesyłkę z Chin tańszą niż po Polsce.

    > No i wyjątki od reguły będą wszędzie - zgodzę się, że w Chinach częściej
    > niż u nas. Pewnie są regiony, gdzie pracownicze niewolnictwo wciąż jest
    > obecne.

    Chodzenie do pracy, którą można wykonywać zdalnie nie jest
    niewolnictwem? Taki mamy zdaje się standard pracy w Polsce. Mówią coś o
    telepracy z okazji posiadania dzieci, ale z okazji posiadania seniorów
    już nie...

  • 72. Data: 2022-11-29 07:15:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 24.11.2022 o 13:01, J.F pisze:
    > "cost PSA EUR630 million to develop."
    >
    > A EM Polska na razie ma budzet 70 mln zl ?

    No właśnie dlatego kupujemy a nie rozwijamy/projektujemy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om