  • 21. Data: 2020-06-19 20:56:06
    Temat: Re: Jak dopisac do DR zeby nie tracic znizek OC?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.06.2020 o 11:57, N Tom pisze:

    > Tak, w PL *trzeba* ubezpieczyć!!!

    No i co z tego, że trzeba? Mam samochód, którego nie chce ubezpieczyć
    większość towarzystw ubezpieczeniowych.

  • 22. Data: 2020-06-19 21:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > 399 zł
    >
    > https://www.olx.pl/oferta/kultowa-przyczepka-blysk-k
    m-200-do-fiata-
    > 126p-quada-itp-CID5-IDEP8kR.html#304dda4658

    Kupic niepotrzebna prZyczepke za 4 stówy i płacic za nia co rok
    ubezpieczenie po to zeby zaoszczedzic... :-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 23. Data: 2020-06-19 21:11:19
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    nadir w

    > No i co z tego, że trzeba? Mam samochód, którego nie chce ubezpieczyć
    > większość towarzystw ubezpieczeniowych.

    Pokaż proszę pisma z odmową -- albo spierdalaj KŁAMCO

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2020-06-19 21:32:20
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.06.2020 o 21:11, N Tom pisze:

    > Pokaż proszę pisma z odmową

    GAZ 69, szukaj.

    > albo spierdalaj KŁAMCO

    Sam spierdalaj PATAŁACHU.

  • 25. Data: 2020-06-19 22:10:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Kupic niepotrzebna prZyczepke za 4 stówy i płacic za nia co rok
    > ubezpieczenie po to zeby zaoszczedzic... :-DDDDD

    Tę samą przyczepkę sprzedasz za 4 stówy lub więcej po 5 latach...
    przecież to nie traci na wartości

  • 26. Data: 2020-06-20 09:57:53
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-19 o 22:10 +0200, sirapacz napisał:

    > Tę samą przyczepkę sprzedasz za 4 stówy lub więcej po 5 latach...
    > przecież to nie traci na wartości

    Tym bardziej, że w tym ogłoszeniu na sprzedaż jest tylko tablica oraz
    DR.

    Mateusz

  • 27. Data: 2020-06-20 18:35:50
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 11:12, Uzytkownik pisze:

    > Najlepiej przyczepkę samochodową, bo istnieje prawdopodobieństwo
    > graniczące z pewnością, że nigdy tej przyczepki nie będzie holował i nie
    > spowoduje nią wypadku. Poza tym nawet holując taką przyczepkę
    > prawdopodobieństwo spowodowania nią wypadku jest bardzo niskie.
    >
    > Opłaty OC są niższe niż w przypadku motocykli czy motorowerów. Dlatego
    > zwyżka ubezpieczenia nie będzie tak obciążała kieszeni, a staż za okres
    > ubezpieczeniowy będzie się liczył.

    Skuter 60 zł rocznie w PZU.
    T.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 28. Data: 2020-06-20 20:09:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tym bardziej, że w tym ogłoszeniu na sprzedaż jest tylko tablica oraz
    > DR.

    akurat to jest poświadczeniem nieprawdy jeśli robisz umowe kupna
    sprzedazy przyczepy nieistniejącej....

    mówiłem o normalnej przyczepie

  • 29. Data: 2020-06-20 20:21:48
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 20-06-2020 o 20:09, sirapacz pisze:

    > akurat to jest poświadczeniem nieprawdy jeśli robisz umowe kupna
    > sprzedazy przyczepy nieistniejącej....
    >
    > mówiłem o normalnej przyczepie

    Ale ta przyczepa istnieje, spróbuj nie płacić OC za taką nieistniejącą
    przyczepę.

    yabba

  • 30. Data: 2020-06-21 21:33:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-19 o 15:28, K pisze:

    > Ale tez nie sa debilami i wiedza, ze taki proceder jak ubezpieczanie
    > przyczepki celem uzyskania znizek istnieje, a pozniej taki klient
    > zamiast placic wiecej, placi mniej.

    To też byłoby postępowanie wbrew ich interesom, bo skoro nie ubezpieczy
    u nich, bo zastosują ceny zaporowe, to klient ubezpieczy sobie
    przyczepkę choćby w PZU za grosze, a potem już może wrócić do tamtego
    ubezpieczyciela z wypracowanymi zniżkami. Tak więc twoja teoria wygląda
    ma mało przemyślaną, ale fajnie, że kombinujesz sobie teoretycznie :)

    --
    Liwiusz